djlia Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 jeg har en 02 e46 302d som det er tåkelys på bak, men jeg vill jo gjerne ha det fremme da selv om man egentlig ikke har bruk for det. så da er spørsmålet: er det ledninger så man får til å montere tåkelys forran eller er det noen annen enkel måte å få dette gjort på!? harf tenkt på å montere de på barklysa, men da lyser de jo hele tiden og det er jo ikke lovlig så måtte for såvit slå ifra meg den ideen. takk på forhånd! mvh: djlia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Det fins vel et ettermonteringssett fra bmw med det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Trodde at tåkelys fremme og bak var i en pakke, slik at har du det ene så har du det andre. Har du en eller to knapper for tåkelys ved siden av hovedlysbryteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Tåkebaklys er altid montert da det standard på alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Trodde at tåkelys fremme og bak var i en pakke, slik at har du det ene så har du det andre.Har du en eller to knapper for tåkelys ved siden av hovedlysbryteren ? jeg har en knapp som går på baktåkelys... har lit lyst på tåkelys fram da!! hvet du hvilken pris det er på ettermonteringssett til e46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 ringte strandveien auto i trondheim og spurte om pris på ettermonteringsset til bilen min. tåkelys monterinssett: 1600,- bryte(måtte ha det for å få det til å funke): 2200,- og montering: ca 2000,- prisen bl jo lit i det drøyeste laget da så om noen vet plasser hvor man kan få kjøpt det man trenger lit biligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 BMW selger et ettermonteringssett for tåkelys... et annet alternativ er Xenonlys istedenfor tåkelys. Jeg er imidlertid usikker på om Xenonlysene er godkjent i Norge. Settene kan du f.eks kjøpe gjennom Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå