///M3-cab Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Får legge ut litt bilder av min 520. Har hatt den en stund nå, men har akkurat fått på litt M5 optikk og 20" M5 hjul. Kunne godt ha vært litt lavere, men da blir den bare ubrukelig og kjøre med . Motor er en slapp 170Hk med automat. ingen rakett akkurat, men er en drøm og kjøre! Ellers er det egentlig alt utstyr (bortsett fra Headup display). Noen bilder av bilen. (litt møkkete men ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Fin bil, men alt utstyr... NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Flott bil! Hjalp godt med M5 optikk og 20" M5 hjul. Syntes du skulle tona vinduene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Jævlig fin bil dette. Ser ut som ametyst-fargen på skinnet. Stemmer dette? Du har kanskje ikke den raskeste bilen men du kan i alle fall kose deg med det faktum at din bil låter betraktelig mye bedre enn noen diesel BMW. 520'en høres faktsik ganske muskuløs ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Fin bil, men alt utstyr... NEI Da får du vel si hva som mangler??? Syntes bilen er fin ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 shadowline og m-pakke. Det m-pakke som er på bilen er ettermontert. gardiner bak og side bak. Det jeg ser, logig7? tv? navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Nydelig bil med riktig fargekombinasjon. Jeg syns nå ikke 520iA er så ille. Har en slik selv og er meget fornøyd med både motor, fart og komfort. Fin bil, men alt utstyr... NEI Da får du vel si hva som mangler??? Syntes bilen er fin ihvertfall. Det kommer egentlig an på hva slags årsmodell bilen er. Det har kommet en del nytt utstyr med tiden på E60, men etter det jeg kan se mangler bilen følgnde: Head Up Display Aktiv Styring Night Vision Komfortseter inkludert korsryggstøtte Rollo i sideruter og bakrute Aktive seter Aktiv seteventilasjon Shadowline / Høyglanspolert shadowline Sportsratt / M sportsratt Har jeg rett hvis jeg sier at du mangler TV funksjon og talestyring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 For å si det sånn, det er ikke mange biler som har fullt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Kjempefin bil Ang utstyr, hva faen skal man med helautomatiske koppholdere og romperister? Begge henda på rattet å gi gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Nydelig E60 du har, og E60 er virkelig en BMW som er flott . Jeg var forresten oppom den lokale BMW forhandleren igår. Der sto det en ny sølvfarget E60, med M optikk og noen helt fantastisk fete 19" M felger. Faktisk aldri sett den type M felger før. Og selvfølgelig hadde jeg ikke noe kamera med . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 pen bil! 20" er perfekt størrelse! litt toning av vinduene nå bare! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Nydelig E60 du har, og E60 er virkelig en BMW som er flott .Jeg var forresten oppom den lokale BMW forhandleren igår. Der sto det en ny sølvfarget E60, med M optikk og noen helt fantastisk fete 19" M felger. Faktisk aldri sett den type M felger før. Og selvfølgelig hadde jeg ikke noe kamera med . er det kanskje denne type m-felg du mener?? var forresten en grise fin e60 du hadde m3-cab! både eksteriørt og interiørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 er det kanskje denne type m-felg du mener?? Javisst, det var de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3-cab Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Hei. Takk for positiv tilbakemelding. Rutene er faktisk tonet, men kunne godt vært litt mere. Da det gjelder utstyr så mangler det vel : Head Up Display Aktiv Styring Night Vision Komfortseter inkludert korsryggstøtte Aktive seter Aktiv seteventilasjon Shadowline / Høyglanspolert shadowline Sportsratt / M sportsratt. Ellers er det Rollo i sideruter og bakrute(aut.) Talestyring er det også. Kan prøve og nevne noe: Automat Skinninteriør Navigasjon Professional HiFi Professional Xenon Adaptive kjørelys Servotronic Fjernbetjent sentrallås Tyverialarm Startsperre Sportsseter (el, med memory) Park Distance Control ( PDC ) Metallic lakk Klimaautomatikk Hvite blinklys Elektrisk solgardin for bakvindu Regnsensor Nedfellbare bakseter Skipose Multifunksjonsratt Cruise control Kjørecomputer Forb. for mobil med Bluetooth-grensesnitt Elektrisk soltak i glass Varme i rattet Varme i seter foran og bak El justerbart ratt (høyde og inn/ut) DVD Speil med memory Lyspakke Kjøleskap (trangt ) Kan ikke skryte på meg at det er alt, men er da noe. Kanskje jeg har glemt noe i farten... Går ikke kjempedårlig, men kan ikke si at det er noen rakett. Da er det fint og ha en denne i tillegg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå