skyhawk157 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 eg like orginale speilo... men eg likte den bak spoilern.. veit du kor masse den koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Det er en m-tech II vinge, dem har den helt sikkert på www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 dump:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 dump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 1. Dump? det heter vel Bump såvidt meg bekjent (Bring Up My Post) 2. Hvorfor bumper du en bildetråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 for da eg vil ha meinigen till folk om bilen min;) takk for oplysningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kast den fronten. ser mye bedre ut med standard fanger når det er bare en svær front og ingenting annet. eller så bilen ganske hel ut. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 takk for rådet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 siden du er "ny " på forumet, så må jeg bare informere deg at det blir såå mye lettere å få med seg hva du skriver hvis du holder deg til bokmål... måtte lese ett inlegg 2 ganger for å få med meg alt.. kast fronten og begynn å puss ned bilen etc.. få av sotinga bak eller bare legg på samme mørk farge framme.. (%) skaff deg mtech1 kit til bilen og sett på den stylinga.. den passer best til e30.. evt mtech 2.. koster kanskje litt men det er verdt det for ingen styling er finere til e30.. få lakket hele bilen etc når du har alt klart og få den i god teknisk stand.. understell/motor etc.. men bare min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 hva er det med denne Bumpingen for hvert innlegg da?? Bilen har bra potensiale, fin farge! Begynn med å fjerne M emblemet.. Skal du ha slik styling MÅ du ha sideskjørtene og bakfangeren også... (Er det ikke Rieger fanger?) Nye felger hadde gjort seg! Men ikke større enn 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 eg ska ha den fangeren eg har no so ska eg ha riger gts side sjørt so skal eg ha seidel bakfanger med mtec vinga.... so ein farge mellom smurfeblå og hose of candy coolore blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 nei nei, ikke kjøp resten av stylinga..!!! ha på m-tech 2 eller infinity styling fra rieger. men for all del ikke GTS.. det er back too the 80`s look og ikke pent å se på.. alt for overdrevet.. kanskje sota DE-lykter forran og blanksota lykter bak som er godkjente? litt valsing av hjulbuer å brede felger er vel heller ikke å forakte.. Lykke til med bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå