Gå til innhold

Skyhawk157`s E30

jumpin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

siden du er "ny " på forumet, så må jeg bare informere deg at det blir såå mye lettere å få med seg hva du skriver hvis du holder deg til bokmål... måtte lese ett inlegg 2 ganger for å få med meg alt.. kast fronten og begynn å puss ned bilen etc.. få av sotinga bak eller bare legg på samme mørk farge framme.. (%) skaff deg mtech1 kit til bilen og sett på den stylinga.. den passer best til e30.. evt mtech 2.. koster kanskje litt men det er verdt det for ingen styling er finere til e30.. få lakket hele bilen etc når du har alt klart og få den i god teknisk stand.. understell/motor etc..

men bare min mening!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det med denne Bumpingen for hvert innlegg da??

Bilen har bra potensiale, fin farge! Begynn med å fjerne M emblemet..

Skal du ha slik styling MÅ du ha sideskjørtene og bakfangeren også... (Er det ikke Rieger fanger?)

Nye felger hadde gjort seg! Men ikke større enn 16" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

nei nei, ikke kjøp resten av stylinga..!!! ha på m-tech 2 eller infinity styling fra rieger. men for all del ikke GTS.. det er back too the 80`s look og ikke pent å se på.. alt for overdrevet..

kanskje sota DE-lykter forran og blanksota lykter bak som er godkjente? litt valsing av hjulbuer å brede felger er vel heller ikke å forakte..

Lykke til med bilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...