Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen, har du kjøpt like stoler som jeg skulle ha nå? Hehe. Har blitt noen kroner på denna bilen siden du kjøpte den gitt. Men så har den blitt en av de absolutt feteste her på forumet! Vi får møtes en dag til sommeren så jeg får se gliset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal du ha deg slike ja. hehe. Da var jeg først ute da, Ja har brukt alt for mye penger nå gitt, men men får unne seg noe å. hehe... Takker for det Frankern. Du får ta deg en tur på Gatebil messa på Lillestrøm i mars så får du se bilen der ;)

Nå har gamle bilen din faktisk havnet her i Gjøvik traktene også sett den noen ganger her, men fyrer bruker den på vinteren da samme åssen været er, ikke bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal du ha deg slike ja. hehe. Da var jeg først ute da, Ja har brukt alt for mye penger nå gitt, men men får unne seg noe å. hehe... Takker for det Frankern. Du får ta deg en tur på Gatebil messa på Lillestrøm i mars så får du se bilen der ;)

Nå har gamle bilen din faktisk havnet her i Gjøvik traktene også sett den noen ganger her, men fyrer bruker den på vinteren da samme åssen været er, ikke bra. ;)

Ja, får ta en tur dit da ;) Ser at gamlebilen er tilsalgs igjen ja, er vel fjerde gangen etter jeg hadde den tror jeg. Og den er nok ikke så pen som når jeg hadde den desverre. Synd men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal du ha deg slike ja. hehe. Da var jeg først ute da, Ja har brukt alt for mye penger nå gitt, men men får unne seg noe å. hehe... Takker for det Frankern. Du får ta deg en tur på Gatebil messa på Lillestrøm i mars så får du se bilen der ;)

Nå har gamle bilen din faktisk havnet her i Gjøvik traktene også sett den noen ganger her, men fyrer bruker den på vinteren da samme åssen været er, ikke bra. ;)

Ja, får ta en tur dit da ;) Ser at gamlebilen er tilsalgs igjen ja, er vel fjerde gangen etter jeg hadde den tror jeg. Og den er nok ikke så pen som når jeg hadde den desverre. Synd men sånn er det.

Ja det synes jeg. hehe. Ja den blir solgt ofte gitt. Tror den har blitt utrolig slitt etter at du solgte den, er veldig trist det men er desverre sånn. det er en an grunnen til at jeg aldri vil selge min for hvis noen ødelegger den eller ikke tar vare på den like godt som meg så kommer jeg til å bli gal når jeg ser det regner jeg med. hehe men men da håper jeg å se deg på Lillestrøm da. Regner meg at jeg skal være der selv fredag og søndag men bilen er der jo hele helgen da;9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men reiser til USA 9. mars og blir der ut resten av mars, når er Gatebil da? Ellers får du pelle deg nedover en dag etter du har tatt den ut for sommeren da vettu, hehe.

edit: De stolene du har kjøpt tenkte jeg å få tak i til min E30 men de er visst super-skjeldne. Recaro har en serie som heter "speed", de er helt like minus M-striper og at Recaro står øverst på setet.. Satser antakelig på de jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: De stolene du har kjøpt tenkte jeg å få tak i til min E30 men de er visst super-skjeldne. Recaro har en serie som heter "speed", de er helt like minus M-striper og at Recaro står øverst på setet.. Satser antakelig på de jeg :wink:

Mja, hvis de ikke har lagd flere stoler enn biler så er det vel 600stk da :P hehe! Men det er vel Recaro som har lagd stolene er det ikke?

Jeg synst det er litt kult når det står Recaro på stolen jeg da. Og de M stripene går vel altids an å få sydd inn av en kyndig person.

Her er Speed stolen:

http://www.recaro-seats.co.uk/sport-sea ... -speed.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...