Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Noen av dere snakker jo som at 350 tusen er vanvittig mye penger, det skjønner dere fort det ikke er. Når dere flytter ut fra kjelleren til mor og far.

Her får du jo fullpakke, og greit det finnes andre som er billigere.

Hadde jeg ikke kjøpt turbodritten, hadde jeg vurdert denne, hadde såklart pruta men Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen av dere snakker jo som at 350 tusen er vanvittig mye penger, det skjønner dere fort det ikke er. Når dere flytter ut fra kjelleren til mor og far.

Det gjorde jeg sisst uke :lol: Og synest fortsatt 350.000 for en gammel E30 er mye penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta 350.000 for min bil. For meg er den verdt det, men det blir for gærent å ta så jævla med penger for en snart 25år gammel bil.

Selvfølgelig. 350.000 kroner for en snart 25 år gammel e30 som ikke går rent er det nok ingen som vil gi heller.

Lykke til med salg, Stramvaier! Utrolig flott bil dette her :)

Rart jeg har fått bud på både 350 og 380.000 da!

Det var en antakelse fra min side, så bare ro deg helt ned. Hvis du har fått såpass saftige bud så skjønner jeg ihvertfall ikke hvorfor du syter og klager så mye over hva denne er lagt ut til salgs for. Det er da vel ikke du som er interessert i den uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal pusse opp hus!!! , da skjønner du at 350 ikke er mye penger...

Det går glatt unna på en måned med snekkere og matriell,, for meg koster den bilen like mye som 50 M med 2"x8" litt takstein og spiker,

ferdig montert på tak :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta 350.000 for min bil. For meg er den verdt det, men det blir for gærent å ta så jævla med penger for en snart 25år gammel bil.

Selvfølgelig. 350.000 kroner for en snart 25 år gammel e30 som ikke går rent er det nok ingen som vil gi heller.

Lykke til med salg, Stramvaier! Utrolig flott bil dette her :)

Siden jeg er glad i å diskutere E30 skriver jeg dette:

Nå er jo larsen sin GODKJENT med S50 også, noe som faktisk er ganske gromt.

En E30 m3 med den sure s14 motoren er jo ikke drømmen, håper jeg ??

Jeg regner med du også Torek hadde kjøpt den med størst motor? Sånn at ytelser står litt i stil med bredda skjermer og utseende ellers på en M3 ?

Og sekserlyden er vel ikke feil, selv ikke i en E30 M3? Eller ?

Litt av nedturen med en e30 m3 er jo den svake sure motoren som ikke drar skinnet så veldig fort av pølsa...

Sikkert litt derfor mange synes stramvaier overpriser, fordi han har mye bolt on deler som er lett å montere, og heller ikke så veldig kostbare oppgraderinger ift prisforlangende...

Greit datasprut og slikt koster litt, men dog...

Stramvaier: vært noe respons, noen seriøst interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er glad i å diskutere E30 skriver jeg dette:

Nå er jo larsen sin GODKJENT med S50 også, noe som faktisk er ganske gromt.

En E30 m3 med den sure s14 motoren er jo ikke drømmen, håper jeg ??

Jeg regner med du også Torek hadde kjøpt den med størst motor? Sånn at ytelser står litt i stil med bredda skjermer og utseende ellers på en M3 ?

Og sekserlyden er vel ikke feil, selv ikke i en E30 M3? Eller ?

Litt av nedturen med en e30 m3 er jo den svake sure motoren som ikke drar skinnet så veldig fort av pølsa...

Sikkert litt derfor mange synes stramvaier overpriser, fordi han har mye bolt on deler som er lett å montere, og heller ikke så veldig kostbare oppgraderinger ift prisforlangende...

Greit datasprut og slikt koster litt, men dog...

Stramvaier: vært noe respons, noen seriøst interesserte?

Hehe, fint det ;)

Jada, jeg hadde nok helt klart valgt Larsen sin fremfor denne, men det jeg ikke skjønner er all denne klaginga og sytinga på prisen Stramvaier har satt. Jeg skjønner ikke poenget med at folk som ikke er seriøst interessert i bilen skal bry seg om det overhodet.

Slutt fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er glad i å diskutere E30 skriver jeg dette:

Nå er jo larsen sin GODKJENT med S50 også, noe som faktisk er ganske gromt.

En E30 m3 med den sure s14 motoren er jo ikke drømmen, håper jeg ??

Jeg regner med du også Torek hadde kjøpt den med størst motor? Sånn at ytelser står litt i stil med bredda skjermer og utseende ellers på en M3 ?

Og sekserlyden er vel ikke feil, selv ikke i en E30 M3? Eller ?

Litt av nedturen med en e30 m3 er jo den svake sure motoren som ikke drar skinnet så veldig fort av pølsa...

Sikkert litt derfor mange synes stramvaier overpriser, fordi han har mye bolt on deler som er lett å montere, og heller ikke så veldig kostbare oppgraderinger ift prisforlangende...

Greit datasprut og slikt koster litt, men dog...

Stramvaier: vært noe respons, noen seriøst interesserte?

Rakett etter å ha postet dette innlegget:

fuck_yea_2_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s600x495-80485.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

syns det er omtenksomt av Stramvaier å selge denne jeg, så får en annen sjangsen til å vite hvordan det er å dra inn pokaler på vært treff man er på også :D:lol:

Angående prisdebatten så har jeg ikke lyst til å si annet enn at det imponerer meg at det er folk her i tråden som påstår at 350 000 ikke er mye penger når man ikke bor hjemme hos mor og far. Virker litt "stikk motsatt av virkeligheten" å påstå noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal pusse opp hus!!! , da skjønner du at 350 ikke er mye penger...

Det går glatt unna på en måned med snekkere og matriell,, for meg koster den bilen like mye som 50 M med 2"x8" litt takstein og spiker,

ferdig montert på tak :shock:

Jupp koster,men som regel får man igjen pengene ved senere salg,bil er noe annet.Å sammenligne hus å bil blir bare feil.Å kjøper man gammelt hus,blir kostnadene mye i starten å utover di neste åra.

Veldig pen E30 M3 Stramvaier,lykke til med salge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er omtenksomt av Stramvaier å selge denne jeg, så får en annen sjangsen til å vite hvordan det er å dra inn pokaler på vært treff man er på også :D:lol:

Angående prisdebatten så har jeg ikke lyst til å si annet enn at det imponerer meg at det er folk her i tråden som påstår at 350 000 ikke er mye penger når man ikke bor hjemme hos mor og far. Virker litt "stikk motsatt av virkeligheten" å påstå noe slikt...

Sier ikke at 350 ikke er mye penger, men hva får du for de kr i dag??

Legger ved en liste av godting du får for 350

http://www.finn.no/finn/car/newcar/obje ... 5120110214

http://www.finn.no/finn/car/newcar/obje ... 7220110301

http://www.finn.no/finn/car/newcar/obje ... 2520110101

Er jo ikke mye å trakte etter detta #-o#-o

Og en M3 i denne standen vil jo bare øke i pris,

for 10 år siden fikk jeg 200000 for en 100% strøken M3 89 mod med 129Tkm.

Prøv å finne en i dag??

Så Babjorn, å kjøpe en strøken M3 til 350 kan være en like god investering som å pusse opp huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...