Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Såg du hadde fått hjelp av Thomas Westeng. Hva er det han har bidratt med?

Kjøpte bil av han i fjor ser du... Ser ut til å bli bra denne bilen. Kunne tenkt meg en opp skremt sugis S14 jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thomas Westeng toltaloverhaller motoren min. så han gjør alt arbeide med motoren pluss at han tar den ut og inn av bilen for meg.

Du som kjøpte den blå E30 M3n han hadde i butikken sin?

Jeg var inne å kikket på den en tur i fjor når jeg var å leverte noe deler hos Thomas som han hadde kjøpt av meg. flott bil den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hvor mye tar han for slikt da?

Stemmer, kjøpte den blå. Henta den 25. August i fjor. Den er penere nå..Heh, når jeg ser på bilder av din på bilgalleriet så ser jeg at min er nesten nett lik din bare blå. Mine DTM speil er uten luftingen og jeg har den vanlige flapen på vingen ikke DTM flapen. Så er din litt lavere forran ser det ut som.

Hvor mye hk satser du på å dra utav S14 nå? Alpha-N og CF boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tar 30 k for arbeide. da er alt arbeid i prisen, bare levere og henter bilen jeg da, utrolig fornøyd med servicen hos Thomas han er utrolig grei å ha med å gjøre.

Jeg vet ikke hvor mye det blir jeg, men blir vel litt mere etterhvert, får hvertfall en motor skal funke 100% nå hvertfall. men planen er enten datasprut eller Alpha-N og carbonboks bare det kommer inn litt mere penger i kontoen etterhvert. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Du kan ikke gjøre det nei. hehe det er hyggelig å høre. kommer faktisk masse bilder nå her en dag da jeg og Bjørnar var ute å knipset litt her på gjøvik for et par dager siden.

blir hvertfall boende på gjøvik et år til men kan fort bli lengere også.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut. åja, men da satser vi på at du blir da så vi får se mer av M3en fremover :wink:

Du skal nok få se masse mere av den ute på gjøvik. hehe.

men synes virkelig du må bli med på litt mere bimmers treff ass ikke bare kjøre forbi. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut. åja, men da satser vi på at du blir da så vi får se mer av M3en fremover :wink:

Du skal nok få se masse mere av den ute på gjøvik. hehe.

men synes virkelig du må bli med på litt mere bimmers treff ass ikke bare kjøre forbi. hehe

hehe er ikke den som er mest frampå, men skal stoppe neste gang jeg ser deg. så for du si fra da det er noe treff da vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke farlige vi vet du, bare litt. hehe ja synes virkelig du skal stoppe neste gang ass. Jeg skal huske å sende deg en Pm neste gang det blir treff jeg så får du også slenge deg med på tråden vi har her inne om bimmers i oppland/hedemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke farlige vi vet du, bare litt. hehe ja synes virkelig du skal stoppe neste gang ass. Jeg skal huske å sende deg en Pm neste gang det blir treff jeg så får du også slenge deg med på tråden vi har her inne om bimmers i oppland/hedemark.

hehe skal love og gjøre det :wink: det er bra, så blir jeg nok med så lenge jeg ikke jobber :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...