Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier bare: MMMM. Helt nydelig me E-30 M3. Det er den største drømmen i mitt hode. Missunner deg denne gitt. Super bil du har der. Tipper lengselen er stor etter saltfrie veier med fine solværsdager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare: MMMM. Helt nydelig me E-30 M3. Det er den største drømmen i mitt hode. Missunner deg denne gitt. Super bil du har der. Tipper lengselen er stor etter saltfrie veier med fine solværsdager :D

Tusen takk for det. Det er en drøm du fort kan få relasert en dag det; ikke umulig å skaffe seg en slik bil. hehe

Ja jeg gleder meg noe veldi gnå det skal bli så godt å endelig begynne å kjøre den igjen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drømmen skal nok så absolutt realiseres ja! Sitter og ser litt hele tiden da om noe skulle dukke opp. Og sånn som det som regel er dukker det jo som regel opp da man ikke har mulighet. Men må bare kline til den dagen den "rette" er til salgs. :D Finnes ikke grommere karosseri enn dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drømmen skal nok så absolutt realiseres ja! Sitter og ser litt hele tiden da om noe skulle dukke opp. Og sånn som det som regel er dukker det jo som regel opp da man ikke har mulighet. Men må bare kline til den dagen den "rette" er til salgs. :D Finnes ikke grommere karosseri enn dette :D

Det er bra den skal det. skal love deg at den dagen du sitter der med nøkkel og setter deg inn i den bilen det blir nok en av dine beste bil dager i hele ditt liv. hehe. nei det dukker aldri opp når man skal kjøpe, det er sånn det som oftes det her i livet gitt. hehe.

Nei det er den peneste som er laget etter min mening også... Har du vært på noen av Bimmers hed/oppland treffene eller? ser du bor på hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Ståle.Tusen takk for det.

Ja jeg kjøpte slik consol ja. eller må man knote å lage noe selv, men ikke helt lett å få riktig vinkel på stolen og slikt da.

Er ikke helt sikker på om det er det, vant budrunden på Ebay.de, kom på 1200 euro pluss moms ser jeg på kvitteringen.

Hørt noe rykter om at du har handlet noe interiør nå også jeg, var en Onkel som visket meg noe. hehe

Du skriver at det er orginale Sport Evo stoler, me da burde de jo passe rett i E30.

Mener at de stolene er Recaro SR du har der. Er samme stolen som SE, men er den orginal så passer den rett i alle E30er..

De stolene er konge gode å sitte i. Jeg har samme selv, men jeg har orginale levert ifra bmw med baksetet også.

Gratulere med tøffe stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Ståle.Tusen takk for det.

Ja jeg kjøpte slik consol ja. eller må man knote å lage noe selv, men ikke helt lett å få riktig vinkel på stolen og slikt da.

Er ikke helt sikker på om det er det, vant budrunden på Ebay.de, kom på 1200 euro pluss moms ser jeg på kvitteringen.

Hørt noe rykter om at du har handlet noe interiør nå også jeg, var en Onkel som visket meg noe. hehe

Du skriver at det er orginale Sport Evo stoler, me da burde de jo passe rett i E30.

Mener at de stolene er Recaro SR du har der. Er samme stolen som SE, men er den orginal så passer den rett i alle E30er..

De stolene er konge gode å sitte i. Jeg har samme selv, men jeg har orginale levert ifra bmw med baksetet også.

Gratulere med tøffe stoler.

Hei hei. Ja stolene er orginale SE stoler. men det firma som jeg har kjøpt disse av i tyskland selger ikke med understell til stolene, da stolene blir en del ganger dyrer.Sjekket pris på understell både hos koed og hos BMW AG og prisen ligger mellom 10k og 15k per understell. derfor levere det firmaet jeg kjøpte stolenene mine av en konsoll som de har utviklet selv som gjør at man kan bruke orginale e30 understell på stolene i steden. Mine stoler er også orginalt levert fra BMW en gang i tiden bare produsert av Recaro for BMW Motorsport. Så mine er ingen Recaro SR stol som er trekt om. Så da er den saken veldig grei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drømmen skal nok så absolutt realiseres ja! Sitter og ser litt hele tiden da om noe skulle dukke opp. Og sånn som det som regel er dukker det jo som regel opp da man ikke har mulighet. Men må bare kline til den dagen den "rette" er til salgs. :D Finnes ikke grommere karosseri enn dette :D

Det er bra den skal det. skal love deg at den dagen du sitter der med nøkkel og setter deg inn i den bilen det blir nok en av dine beste bil dager i hele ditt liv. hehe. nei det dukker aldri opp når man skal kjøpe, det er sånn det som oftes det her i livet gitt. hehe.

Nei det er den peneste som er laget etter min mening også... Har du vært på noen av Bimmers hed/oppland treffene eller? ser du bor på hamar

Yess, helt enig. Drømmer om den dagen.

Har ikke vært på noen av de lokale hedop treffene nei.Får liksom ikke så greie på når de er. Står kanskje på lokale hedopsida? Link til den?

Tenkte det i sommer da, men drev å styra så mye med bilen min. Gidder ikke å dra på treff med sånn halvferdig bil. Men nå beggynner den å bli på stell, så til sommeren blir det mange treff :D

Link til bilen her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drømmen skal nok så absolutt realiseres ja! Sitter og ser litt hele tiden da om noe skulle dukke opp. Og sånn som det som regel er dukker det jo som regel opp da man ikke har mulighet. Men må bare kline til den dagen den "rette" er til salgs. :D Finnes ikke grommere karosseri enn dette :D

Det er bra den skal det. skal love deg at den dagen du sitter der med nøkkel og setter deg inn i den bilen det blir nok en av dine beste bil dager i hele ditt liv. hehe. nei det dukker aldri opp når man skal kjøpe, det er sånn det som oftes det her i livet gitt. hehe.

Nei det er den peneste som er laget etter min mening også... Har du vært på noen av Bimmers hed/oppland treffene eller? ser du bor på hamar

Yess, helt enig. Drømmer om den dagen.

Har ikke vært på noen av de lokale hedop treffene nei.Får liksom ikke så greie på når de er. Står kanskje på lokale hedopsida? Link til den?

Tenkte det i sommer da, men drev å styra så mye med bilen min. Gidder ikke å dra på treff med sånn halvferdig bil. Men nå beggynner den å bli på stell, så til sommeren blir det mange treff :D

Link til bilen her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101893

Da må du ta komme på litt treff til våren. tror vi skal prøve å dra i gang et lite sosialt mc donald treff nå snart så da kan du jo ta deg tur. så vi får hvertfall hatt et treff i det lokale før bil sesongen starter igjen.

her e rlink til tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77026&highlight=

Fin bil ja. Stå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drømmen skal nok så absolutt realiseres ja! Sitter og ser litt hele tiden da om noe skulle dukke opp. Og sånn som det som regel er dukker det jo som regel opp da man ikke har mulighet. Men må bare kline til den dagen den "rette" er til salgs. :D Finnes ikke grommere karosseri enn dette :D

Det er bra den skal det. skal love deg at den dagen du sitter der med nøkkel og setter deg inn i den bilen det blir nok en av dine beste bil dager i hele ditt liv. hehe. nei det dukker aldri opp når man skal kjøpe, det er sånn det som oftes det her i livet gitt. hehe.

Nei det er den peneste som er laget etter min mening også... Har du vært på noen av Bimmers hed/oppland treffene eller? ser du bor på hamar

Yess, helt enig. Drømmer om den dagen.

Har ikke vært på noen av de lokale hedop treffene nei.Får liksom ikke så greie på når de er. Står kanskje på lokale hedopsida? Link til den?

Tenkte det i sommer da, men drev å styra så mye med bilen min. Gidder ikke å dra på treff med sånn halvferdig bil. Men nå beggynner den å bli på stell, så til sommeren blir det mange treff :D

Link til bilen her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101893

Da må du ta komme på litt treff til våren. tror vi skal prøve å dra i gang et lite sosialt mc donald treff nå snart så da kan du jo ta deg tur. så vi får hvertfall hatt et treff i det lokale før bil sesongen starter igjen.

her e rlink til tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77026&highlight=

Fin bil ja. Stå på ;)

Takker for det :)

Yess, si fra så blir jeg med :) Hyggelig å møte likesinnede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...