Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Yeah... Hadde vært kult å stilt ut på messa gitt..

:?

Det er bare å melde seg på til neste år det da Breitbau så kommer du med;)

Hadde sykt lyst.. Hadde den blitt lakket tidligere, og ikke nå, så hadde det nok vært stor sjanse for at jeg hadde vært der..;) Hvis de i det hele tatt hadde godkjent bilen min da.. Ser ut som ett celebert selskap der inntakskravene er HØYE..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går det idet hele tatt an og ta dårlige bilder av bilen din da?

Har mine tvil :lol:

Men de bildene du har rammet inn ved siden av bilen, er det vanlige "veggbilder"?

Hehe, Ja det er nok mulig selv om jeg ikke har sett det enda. hehe :P

Ja bildene henger oppi stua, har 3 stk så store til fruens store frustrasjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah... Hadde vært kult å stilt ut på messa gitt..

:?

Det er bare å melde seg på til neste år det da Breitbau så kommer du med;)

Hadde sykt lyst.. Hadde den blitt lakket tidligere, og ikke nå, så hadde det nok vært stor sjanse for at jeg hadde vært der..;) Hvis de i det hele tatt hadde godkjent bilen min da.. Ser ut som ett celebert selskap der inntakskravene er HØYE..

Bile din er jo flott så det ville ikke vært noe problem å få den inn i det gode selskapet der, der er jeg helt sikker på... Så bare å melde seg på neste år så får du garantert plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen din er helt utrolig digg! Selv om det er tre ting jeg ville gjort annerledes med den: Fjerna lyktelistene, bytta baklyktene til orignalsota og så er jeg ikke helt med på fargen på felgene.

Men uansett dritfet bil :)

Takker for det Frode. men godt vi alle har litt forskjelig smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger bilen din ja.. Fy, den er helt perfekt.

Bilen din er den eneste grunnen til at jeg skal ha svart e30 m3 en gang også!:D

Takker for det Sancti, godt å høre at det er flere som liker fargecomboen...

Ble meget gromt når jeg fikk inn røde detaljer inni, ble helt rått etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sakt eller ment Mysild, var ikke slikt ment det jeg skrev... Er ikke noe problem å ta en bil ut av garasjen nå på vinteren er bare å gjøre slike jeg gjordet det, å leie en lukket bilhenger. Så står bilen tørt og fint inne hele turen så det er det minste probleme her i verden gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Ja da tenkte jeg det var på tide med en oppdatering her da vel. Det har jo vært så stille i denne tråden i det siste så da tenkte jeg å blåse litt liv i den igjen.

Dette har vært en meget bra sommer for min og bilen sin del, ikke vært et minste problem og alt funket, hehe og etter 4 slike som dette:

0ta3ghsstmpj7bpkhznu.jpg

så er det bare å smile og være fornøyd. Hehe.

Men nå kommer vinteren straks og da er det vel på tide men litt oppgraderinger igjen ;)

Er en del som kommer til å skje denne vinteren også.

Kjøpte meg jo Autronic SM4 og coiler og dyser i fjor vår men fikk ikke rotet med til å begynne å sette det på da for tiden ble så liten pga flytting og siste innspurt som student.

Men denne vinteren skjer det, hele motorrommet skal plukkes ned og lakkes, autronicen skal kobles opp, Carbon box skal på og kammer skal inn.

Så håper dette skal gjøre susen ;)

I dag var jeg og hentet de 2 første pakkene som er bestilt i den ene kom det det masse nye reservedeler fra KOED og det kom en slik ting som dette: uft00ntftvnomj35rp31.jpg

Noen som gjetter hva det er?

I pakke nr 2 som jeg var å hentet i dag kom dette:

vyps8006eow7qc6xevua.jpg

fcw5gd9jy6rou9pqhhvw.jpg

i87xq657wildbs93yawk.jpg

K-sport Coilovers. Har funnet ut nå etter noen runder autoslalom på Gardermoen at jeg virkelig måtte handle meg nytt understell så da var det ingen vei tilbake. TAKK Morgan ;)

Rett før Gatebil i september gikk jeg også i innkjøp av dette :

w5a4l0zdp8lkobvn5qmi.jpg

gxj51376z0eqyf9t0dap.jpg

2 stk røde OMP 4 punkts gatebelter. 3" skulderstropp og 2" nedrestropp.

Syntes dette ble meget tøft, siden stolene har åpning og slikt i nakken til dette. Ble meget fornøyd ;)

Så da er det vel bare å krype inn i garasjen å begynne å jobbe snart så alt blir gjort denne vinteren. Kommer med nye oppdateringer så fort ting begynner å skje her.

;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...