Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Det er skvalpeplate til punnpanna... hehe har du delenr på den? har glemt å bestille den.. hehe har bestilt alt til registeret nå og alle simringer og pakninger så plukker ut motoren forhåpentlig helga etter gardemoen... hehe og da får du selskap fort etter det... hehe Da er det bare å kjøre på bane til våren da hehe synd jeg ikke får holdt deg med selskap på banen i 2010... Åker inn 13 januar hehe Men da er bil og motor klar for ny dyst i 2011... høres fryktlig lenge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Ikke dårlig at første man klarte det. hehe.. Delenr: 11-13-1-311-367. Høres meget bra ut Stian;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hehe det er bra skal legge den i handleliste med engang... hehe Bestilt meg nye bremser nå og... så gleder meg til å hente de men blir lenge til montering da... lå opp kjøling inn på skivene i dag... fornøyd med det og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Høres veldig bra ut Stian. Åssen bremser har du kjøpt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 330mm 8stempla K-sport fikk ordnet ett sett me sorte kalippere så jeg slipper den lysende orange fargen... hehe blir feil mot rød bil vøtt Bare forran i første omgang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Høres meget bra ut. Kjøpt nytt ell? hva ga du for det forann a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Jupp nytt... har ikke fått det ennå, litt lenger bestillingstid med sort kalipper da det ikke er lagervare, men fikk det for 9k blank... Syns det var en god pris... Kammerat monterte akkurat k-sport coilovers på sin e30 hvirket veldig bra, korte dempere og mye justering på retur på demper, veldig fint å montere... så bestiller det etterhvert jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Må vel ha vært en meget god pris det ja Blir litt skruing på deg når du er hjemme på perm skjønner jeg. hehe Det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 et stk gruuusom nydelig m3 du eier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Ja blir litt skruing da... håper å få gjort mest mulig på motoren før jeg drar inn... men får se hva vi får tid til hehe... ja fornøyd med prisen... og ikke minst god service de har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 et stk gruuusomnydelig m3 du eier:) Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Ja blir litt skruing da... håper å få gjort mest mulig på motoren før jeg drar inn... men får se hva vi får tid til hehe... ja fornøyd med prisen... og ikke minst god service de har... Det er bra.. Hørt mye bra om K-sport understellet så da tenkte jeg at jeg skulle ta å prøve, regner med jeg blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Trur du blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Trur du blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 skjedde med postinga a.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå