Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Hvordan ble stancen på bilen din nå med K-sport settet?

Det må modifisering til for å få det på, man må jo sjære bort den orginale fjæskåla for å sette gjengene nedpå.

Jeg er fornøyd med alt utenom høyden. Min er så lav som den går an, og alikevell kunne jeg hatt godt av 1-2cm til forran. Bak så ble den jo høyere enn når jeg hadde Lesjöfors fjærene på. Måtte ta bort hele justerings skåla og alt for å få den ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må modifisering til for å få det på, man må jo sjære bort den orginale fjæskåla for å sette gjengene nedpå.

Jeg er fornøyd med alt utenom høyden. Min er så lav som den går an, og alikevell kunne jeg hatt godt av 1-2cm til forran. Bak så ble den jo høyere enn når jeg hadde Lesjöfors fjærene på. Måtte ta bort hele justerings skåla og alt for å få den ned.

Ble bra med K-sport. Man trenger ikke modifisere noe, tror ikke settene våres er helt like Larsen, for etter det jeg har skjønt på Morgan så har det kommet en ny type etter at du kjøpte ditt. Og dette settet gjør så du ikke trenger ta bort fjørskåla for å få festet gjengene, de skrus bare fast.

Har ikke prøvd å se hvor lav den kan bli enda da den nå står på vinterlagring, og jeg ikke har hatt tid til å begynne på den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med K-sport. Man trenger ikke modifisere noe, tror ikke settene våres er helt like Larsen, for etter det jeg har skjønt på Morgan så har det kommet en ny type etter at du kjøpte ditt. Og dette settet gjør så du ikke trenger ta bort fjørskåla for å få festet gjengene, de skrus bare fast.

Har ikke prøvd å se hvor lav den kan bli enda da den nå står på vinterlagring, og jeg ikke har hatt tid til å begynne på den enda.

Ja, altså jeg måtte sikkert ikke ta bort fjærskåla jeg heller. Men om du har gjengene lenger oppe enn meg så bør det jo være en annen fjør på ditt sett.

Her kan du se hvordan mitt ser ut. Kjøpte mitt sommer -08.

M3425.jpg

M3426.jpg

M3435.jpg

M3436.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Da begynner det å nærme seg våren igjen og bilen har denne vinteren også gjennom gått en god runde. Motorrommet har blitt lakket opp og det har blitt gjort litt med motoren igjen.

Det som er nytt er:

292 " / 284 " kammer,

48 mm Carbonbox,

820 cc dyser,

4 stk separate Coiler,

Magnacore pluggkabler laget på bestilte lengder,

Autronic SM4.

Køhler granrør.

Sinterclutch og trykkplate.

z3 tannstang.

Polert alu radiator.

VAC Skvulpeplate i nedre bunnpanne.

Carbon panser.

GS performance girkasse fester.

Bilen startet i helgen og låten begynner å bli bra, den skal forhåpentligvis på rulla først kommende helg. Så da får vi se hva resultatene den vil gi da.

Film etter noen få min med mapping kan ses her viewtopic.php?f=6&t=150061

Mer bilder og slikt kommer når alt er satt på plass og bilen har fått en shine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spørs litt, men tanken har slått meg. hehe.. Men tror heller jeg går for å bygge topp vis det blir noe nytt ;)

Jeg er veldig sugen på å bygge meg en isbil til høsten så jeg har leketøy til vinteren også så kan hende det blir noe slikt også, og da blir det dårlig med penger på m3n neste vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...