Stramvaier Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Ja det tok ikke lange tiden før det kom en kommentar nei . hehe Ja rett sum Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Du har svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ville heller bytta ut pokal hylla til en større en og beholdt denne men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Gutten har fått smake på audifemmer med turbo Vanskelig å motstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Jamen faen a!? Det er jo jo den skuta da, kult på isen men er jo ikke akkurat brukandes til annet enn å kjøre fort rett fram med på sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Her er gutta i gang ja. He he. Bilen blir alt for lite brukt for tiden. Derfor er jeg litt lysten til å selge for rett pris. Men prisen må være riktig he he. Så om det er noen seriøse der ute med penger og som lover på tro og ære å ikke ødelegge bilen så vurderer jeg salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Selg rattlåsraceren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Selger ikke Audien... Endelig fått med en skikkelig rasebil for bane og is kjøring, så den blir ikke solgt. Men vurdere selge M3`n for rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 hva er rett pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Det er nok 350k. Men er jo lov å komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Er du svimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Er du svimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Ja kanskje det. Men får jeg ikke rundt det jeg vil ha, ser jeg ingen grunn til å selge den da jeg egentlig ikke har noen grunn til å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå