Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette tror jeg blir knallbra! S14 med høykomp og litt oppjusteringer er en rapp liten satan! :o Blir det porting og carboninnsug?

Skrevet

litt oppdatering fra påsken. Etter litt god hjelp av Bjoernar på forumet her så har jeg fått byttet til powerflex foringer nå. Det er bare en ting å si om den jobben og det er for en dritt jobb. det ble først og siste gang det gjøres. hehe

Skrevet

Det sier 99% av folk etter første byttet. Traversforinger er noe ordentlig herk. Står heller med nesa i ei illeluktende girkasse og bytter synckringer.

• 3 weeks later...
Skrevet
Ja traversforinger er noe grumsomt greier. de satt så godt dem at vi måtte brenne dem ut med skjærebrenneren. aldri aldri mere skal jeg gjøre det.

hehe har ikke riktig verktøy du da:) Skifter ett sett med traversforinger på 45 min (inn & ut). har vel gjort det et par tunsen ganger nå. hehe

Verktøy merket KLAN har til disse til E30 og E34/E28.

Skrevet

såpass ja det er ganske så kjapt må jeg si.... skulle ønske jeg hadde fått gjort det så kjapt for da hadde jeg sluppet å stå å banne og svarte så sykt mye. hehe

Skrevet

Dette er et fint eksemplar av en E30 M3 Gratulerer! blir SYKT bra tilslutt dette! ; )

Hehe, jeg bytta til powerflwx under hele bilen her om dagen, brukte totalt litt over 3 timer jeg :)

Skjærebrenner var et must på ALT under bilen min, herregud, til og med på endeledd ! :P

blei litt banning osv men, det måtte jeg tåle, ett par svimerker også hahaahah, skulle ta ut endeledda uten og tenke meg om :P det blei grilla inn gjenger på fingra mine :D

Skrevet

Jo takk for det ;) ja skjærebrenner er et flottverktøy når man skal drive med de tingene der ja. hehe

Et lite tips til netse gang du bruker skjærebrenner, bruk hansker når du skal ta i metalle. hehe

• 2 weeks later...
Skrevet

Tenkte å legge ut bilde av kammene som har kommet i hus.

det er Sherick 292 grader kammer.

Håper å ha motoren snart ferdig nå ass

Får unnskylde dårlige bilder men er tatt hjemme på stuebordet med dårlig mobilkam

3yai09xyiibhbohszw8j.jpg

n99kpnn1zzs5iwp2w7y5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...