Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Skal se om jeg klarer å finneen link. Koed klarer ikke å skaffe slike stoler desverre. har hatt et samarbeid med Geir Ove på koed når det gjelder disse stolene, han har vært tolk for meg. men de klarer ikke få tak i noe slik. men følger du med på Ebay.de så dukker de opp til tider der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei hei Ståle.Tusen takk for det.

Ja jeg kjøpte slik consol ja. eller må man knote å lage noe selv, men ikke helt lett å få riktig vinkel på stolen og slikt da.

Er ikke helt sikker på om det er det, vant budrunden på Ebay.de, kom på 1200 euro pluss moms ser jeg på kvitteringen.

Hørt noe rykter om at du har handlet noe interiør nå også jeg, var en Onkel som visket meg noe. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Ståle.Tusen takk for det.

Ja jeg kjøpte slik consol ja. eller må man knote å lage noe selv, men ikke helt lett å få riktig vinkel på stolen og slikt da.

Er ikke helt sikker på om det er det, vant budrunden på Ebay.de, kom på 1200 euro pluss moms ser jeg på kvitteringen.

Hørt noe rykter om at du har handlet noe interiør nå også jeg, var en Onkel som visket meg noe. hehe

lekker geir ove?:P hehe :)

Ja jeg har og bestilt :)

Men dårlig med svar å fra så tysken, så får gi han litt tid hvis ikke så drar jeg til tyskland etterhvert, hehe.

Var det du som venta litt lenge på de?:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GO lekker som ei sil han vet du. hehe

var det fra Autopolestrei du har kjøpt?

venta lenge? jeg ventet en hel evighet jeg, trodde aldri de skulle komme til slutt. trodde egentlig jeg hadde blitt lurt men tilslutt kom dem. hehe

snakka med geir ove, var han samme fyren:P

jeg har ikke fått svar på 2 uker etter at jeg overførte penger:P

men du fikk de til slutt så jeg får de nok jeg og, best for han føre sommern, for hvis ikke må jeg sitte på gulvet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GO lekker som ei sil han vet du. hehe

var det fra Autopolestrei du har kjøpt?

venta lenge? jeg ventet en hel evighet jeg, trodde aldri de skulle komme til slutt. trodde egentlig jeg hadde blitt lurt men tilslutt kom dem. hehe

snakka med geir ove, var han samme fyren:P

jeg har ikke fått svar på 2 uker etter at jeg overførte penger:P

men du fikk de til slutt så jeg får de nok jeg og, best for han føre sommern, for hvis ikke må jeg sitte på gulvet:)

Dem kommer nok til slutt skal du se, hehe tipper du har dem rundt påske jeg om du ikke er veldig heldig. hehe.. mye fikk du for ditt gamle interiør a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgte det for 8000 :P

Så med eurokursen ble det jo litt dyrere enn planen :)

menmen :D blir nok bra:D gode å sitte i?=)

ja oki. jeg la ut de gamle stolene mine for salg i dag. har fått bud på 5000 nå men vil helst ha 6000 kr for dem synes de er verdt det.

ja det er helt konge å sitte i ass. meget fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...