Endre87 Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Vasket motorrumet på E30'en i går og bilen vil ikke starte, -Har åpnet fordeler lokket og det er ingen kondens der. -Har sjekket coilen og det er ikke den. -Jeg har sjekket alle kabler til Plugger osv er ikke de. Men lurer på om det er benzin pumpa som ikke går, men har dere noen ideer hvor det kunne ha kommet kondens inn i motorrumet for att den skal stoppe? Mvh
-Roger- Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Vri rundt nøkkelen et hakk og hør om bensinpumpa går.... Den skal starte i noen sekunder og så stoppe igjen!
D.Toft Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 ikke på en 86 325 den må kjinnes på en b2o er det slik du beskriver
-Roger- Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 ikke på en 86 325 den må kjinnes på en b2o er det slik du beskriver Ok... det visste jeg ikke...
PIIIPower Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 har du sjekka at plugga faktisk tenner? skru ut en og legg den mot blokka.. skal gnistre når du starter... NB ikke for nære plugg hullet.. der er det bensin damp..
Bonden Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Noen av disse bilene starter ikke hvis det er fukt i plast hette over coil gnist slår over inni hetta,vet ikke om det er det på din bil.
Endre87 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Benzin pumpa går, men får ikke gnist fra coiln :\, men prøvde en coil fra en kompiss men ble ikke noe forsjell, så har dere noen flere forslag?
Endre87 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Ingen forslag? :\ Desperat sju , lånke treff snart, og skal gjøre ferdig alt på bilen mandag, så da må den gå .
Gjest Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Har du ikke gnist så kan det være en av de følerne på girkassa som føler på svinghjulet.Signal for tenning. Det kan ha blitt dårlig forbindelse i kontakten som går til den føleren. Kontakten ligger nede ved starteren.
Endre87 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Har du ikke gnist så kan det være en av de følerne på girkassa som føler på svinghjulet.Signal for tenning.Det kan ha blitt dårlig forbindelse i kontakten som går til den føleren. Kontakten ligger nede ved starteren. Har sjekket de, men er fortsatt ingen antydning til tenning :\, så veit da f... hva det kan være, blir det gnist om Hjernen har tatt kveljn da?
Bimmerlars Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Nei. Motronic på bilen din. Hvordan sjekka du følera på girkassa? Målte du motstand osv? Motoren går uten den ene av di to følerne, men den ene MÅ den ha. Kan også være dårlig kontakt i kontakten. Prøv å rens og lirk litt
Endre87 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Så en av de følerne tror jeg, ved dynamo reima, men var ikke noen kontakt på den følern, var bare en ledning som går rett inn på den, er ikke sikkert det er rett føler jeg tenker på, men tipper det er den, og hvor står den andre? Altså en slik? Men den som står på min den jeg fant har ikke den pluggen, den for ledningen der går opp til der du restarter check greiene :\
Jealous_much Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Det er to følere på girkassen, du ser de best under fra.
Garasjesalg Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Ser dem veldig godt ovenfra også, bare og ta av luftfilter belgen så ser du skikkelig. Prøv å blås dem rene.
Endre87 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Da mener dere sikeert de to pluggene som går atmed girkassa der, har gjort de heilt reine med qtips og greier men enda ingen antydning :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå