Gå til innhold

Min 87mod E30 M3. (nye bilder 22.07.2007 med flaps, side 5)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja fargen er spesiell.. Den skifter jo litt i forhold til lys. Noen ganger ser den helt blå ut, andre ganger så har den fargen sin Ocean Green. Den ser ihvertfall fin ut og er så og si strøken i lakken foruten noen få steinsprut i fronten og ei ripe på frontspoileren på 2cm.

Får de nye bremsene mine om noen dager nå, så da kommer det vel litt bilder av de på bilen også når de er montert.

Jeg mangler litt historikk på bilen, hvem skal jeg høre med for å få fatt i det?

Og jeg har fantasert om en litt større M-motor, men det er vel litt dumt kanskje ja?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Og da var carbonleppa montert gitt... Savner fortsatt bremsene mine, men de kommer iløpet av de nærmeste dagene har jeg blitt lovet.

Ett par bilder av leppa på bilen:

dsc00448ns1.jpg

dsc00449oa1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir tøft mAZE! :D

Bremser tenker jeg vil gjøre susen. Da kan du bare ligge på svingete veier med venstrefoten forsiktig liggende over pedalen og kun konsentrere deg om å legge mest mulig trykk på den til høyre ;)

Senker både rundertider og alt som minner om fartsfrykt blir betraktelig redusert. Nesten skremmende redusert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet denne altså mAZE! Blir den å se på Rudskogen til helga?

Takker.. :) Nei dessverre. Da skal jeg til Flisa. 2.NM runde i Rallycross supernasjonal som søskenbarnet mitt kjører. Så må nesten prioritere det. Men den kommer på våler og evt alt som bimmers.no skal ha i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra, men har du ikke montert innsuget? :wink:

Nei har ikke det gitt.. Har jo ikke peil på det med luftmengdemåleren. Hadde det ikke vært for den hadde innsuget vært på på lørdag. :D Men det kommer etterhvert, bare jeg får vite litt hva som må gjøres. Vi må forøvrig bli enig om en pris snart. :lol:

Ang. bremser, så har jeg ikke kjøpt nye, jeg har fått borret de jeg har. Derfor jeg ikke fikk brukt den nedover til Rudskogen 18.mai. Har sett ett bilde av en skive foran, og det ble gromt det. :) Får de igjen enten i kveld eller i morra regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...