mAZE Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 87mod E30 M3. Nye felger satt på i dag 13.04.2007... A typen Keskin KT1 8,5x17 foran og 10x17 (215 40 17 og 245 35 17) Fler bilder kommer etterhvert som ting forandrer seg.. Har forøvrig byttet nyrer, blinklys, hovedlykter og baklamper siden jeg kjøpte bilen. Hadde ikke tenkt å legge ut bilder før jeg fikk tatt noen bedre, men Raymond (R Andersen) sa jeg måtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Meget pen bil, og veldig pene felger. Synd det ikke er større kant på felgene, da hadde jeg også kjøpt kt1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Nydelig bil og felger mAZE. Fargen sitter som skudd. Dette er en bil du skal være stolt av og la bilen være som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 LEKKERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 nice La den være slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Nydelig bil! Sprek farge! Hvordan kan jeg ha unngått å sett denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Villkapping: Har ikke brukt den.. Til dere andre: Jeg skal bytte frontfanger (skal ha på E46 look) og bakfangeren skal også byttes ut.. Blir nok sikkert noe Rieger greier. Nei da... Får en flaps og leppe i carbon snart. Dette er det som skjer utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Pen bil og råe felger, men jeg blir liksom ikke helt venn med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Da går det jo an å skjønne hvorfor jeg ikke har sett den.. Skvatt litt angående det rieger pratet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Til dere andre: Jeg skal bytte frontfanger (skal ha på E46 look) og bakfangeren skal også byttes ut.. Blir nok sikkert noe Rieger greier. Luringen, leste ikke hele dette innlegget med en gang. Beg. nesten å svette litt her . Men, drit heftig med disse felgene og meget riktig valg av lykter rundt om . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Hehe, nei kan jo ikke ødelegge en M3 med å fjerne edle deler som gjør den til M3. Sånn den er nå blir den... (Foruten de carbon greiene såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ble pent med de felgene! Samme dim`s som jeg har. Gikk felgene rett på bak uten mod altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Perfekt! Fin farge og rå felger! Der har du grombil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 NICE M3!!! Savner sårt min gammle M3 når jeg ser disse bildene... Faen jeg fikk hjerte i halsen da du begynnte preike om noe rieger dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå