mAZE Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Den ble limt og skrudd fast i vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Monter DTM-speil og carboninnsug, så begynner det å hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Jepp, innsuget ligger her. Mangler kun få deler så skal det monteres. Og, jeg har laget en tråd om at jeg ønsker å handle DTM-speil.. Men det har vært dårlig respons på den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Blir stadig bedre detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Der var flappen på plass ja Du har alt som skal til for å få en e30 M3 perfekt, råe felger, flapp og cecotto lepp :whoa: Mangler bare DTM speila nå, jeg kan skaffe karbon DTM speil dog ikke el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Nydelig stykke M3 mAZE . Men, det er forferdelig dårlig batterikapasitet på den.. Med litt ringen iløpet av en dag så er den strømtom! (Uten bruk av kamera og alt det andre stæshet) Å ja. Fy flate hvor dårlig batterikpasitet på N95 . Men den har noen sykt råe spesifikasjoner til å være en mobil da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Du får kjøpe speil på www.s14motorsport.de Det har jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 veldig pen bil du har da:):) kan jeg få den av deg (A) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Du får kjøpe speil på www.s14motorsport.de Det har jeg gjort. Hvor mye betalte du for de ferdig levert i Norge a? bmefreak89: Du kan ikke få den, men alt er til salgs for rett pris. Så du kan få kjøpe den om du vil... BilbyggerietDA: Hvor mye kan du skaffe disse carbon dtm speila for a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Det husker jeg ikke, da det er ett par år siden og jeg bestilte flere deler samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 PERFEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Lurer på om ikke jeg betalte rundt 4,5k for stor flipp-flapp og dtm-speil(ikke el.) med frakt og moms fra samme plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Lurer på om ikke jeg betalte rundt 4,5k for stor flipp-flapp og dtm-speil(ikke el.) med frakt og moms fra samme plass.. Ok, rundt 2k da for bare speila.. Om de er el eller ikke har egentlig ikke så veldig mye å si. Veldig sjelden det er noe justering på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Er det verkstedet til noen i familien din eller? Syns navnet på varebilen der så kjent ut.. Ble bra med flaps, er det samme type som Helge Vik har i karbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Er det verkstedet til noen i familien din eller? Syns navnet på varebilen der så kjent ut.. Ble bra med flaps, er det samme type som Helge Vik har i karbon? Det er verkstedet til firmaet til fatter'n hvor jeg jobber ja. Den Helge Vik har tror jeg er hakket større. Men min er også i carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå