Gå til innhold

Nye Dørhåndtak E46 (evt. lakkere)

Sath
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, det er nok bare halve sannheten. 316i, 318i og 320d ble levert med ulakkerte dørhåntak. 320i og oppover ble levert med lakkerte uansett "option".

Er ikke sikker på om jeg forstår deg rett, men sier du at 316i, 318i og 320d ikke kunne velges med lakkerte dørhåndtak? Eller sier du at på disse bilene var det ekstrautstyr og ikke standard?

316i, 318i og 320d kan også leveres med lakkerte dørhåndtak, men som ekstrautstyr. Det kan derfor være vanskelig å skille en 4-sylindret fra en 6-sylindret ved å se på dørhåndtakene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sier er at 316i, 318i og 320d blir levert orginalt med sorte håndtak. Du kan ikke skille de 6 sylindra og de 4 sylindra ved å kun se på håndtak dersom disse ble ekstrautstyrt med lakkerte, men som jeg skrev tidligere så kan du se det på håndtak, endestuss og nyrer. Har du 2/3 riktige der burde du være ganske sikker på om du har med en 4 sylindret eller 6 sylindret E46 å gjøre.

Edit: Jeg vil også gjenta meg selv å si at jeg ikke vet om det samme gjelder for faceliften, det er modellene før facelift jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sier er at 316i, 318i og 320d blir levert orginalt med sorte håndtak. Du kan ikke skille de 6 sylindra og de 4 sylindra ved å kun se på håndtak dersom disse ble ekstrautstyrt med lakkerte, men som jeg skrev tidligere så kan du se det på håndtak, endestuss og nyrer. Har du 2/3 riktige der burde du være ganske sikker på om du har med en 4 sylindret eller 6 sylindret E46 å gjøre.

Edit: Jeg vil også gjenta meg selv å si at jeg ikke vet om det samme gjelder for faceliften, det er modellene før facelift jeg snakker om.

Da er vi enige:) Syntes det opprinnelige innlegget kunne tolkes på to måter så ville høre.

Stussen røper jo mye, siden diesel peker ned og 4-sylindra har kun en stuss mens 6-sylindra har 2.

Det er forøvrig facelift jeg snakket om, hvordan det var før vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...