Lianes Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Er det noen her inne som veit om internett sider med fargekoder og bilder av fargene?Eller har bilder av biler med lilla lakk? Skal lakke bilen min opp i samme farge som den er nå og eg finn ikkje den rette fargen. Mvh Henri Lianes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 De fleste karosseri verksteder har fargeprøver. Det enkleste er vel å stikke innom ett å få de til å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 hmm.. ja. Var på bilextra og på bilvarehuset i Ørsta men der var det dårlig med farge kart. Var ikkje rette lilla fagen.. Men dei har sikkert på karosseri verkstad ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Ligger noen fargekoder her inne også. Finner sikkert bilder hvis du søker opp fargekodene på Google. Har selv "299, Techno Violet Pearlcolor", som forøvrig er en fin farge synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Takk Korleis legg eg inn bilder her på forumet? Er ikkje så dreven med dette forumet.. Viss eg kunna fått vist korleis eg gjore det så kunna eg ha lagt ut ett bilde av bilen min med den fargen som er på den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 nettop kjøpt bilen? av ole i ålesund? vist du stikker innom et karosseri/lakk verksted kan de scanne lakken din og finne ut hvliken kode det er! aner ikke hvor i ørsta-volda området det er sånn men. ødegård lakk, centrum karosseri og lakk og autolakk i ålesund kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Er det uorginal lakk på bilen da gjerne? 299 Technoviolet og 302 Madeiraviolet er iallefall to lilla bmw farger(jeg har disse på henholdvis e36 og boble) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Er det uorginal lakk på bilen da gjerne?299 Technoviolet og 302 Madeiraviolet er iallefall to lilla bmw farger(jeg har disse på henholdvis e36 og boble) Ja er ikkje orginal lakk på den nei .. Men skal nåkk finne en bra farge å lakke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 nettop kjøpt bilen? av ole i ålesund? vist du stikker innom et karosseri/lakk verksted kan de scanne lakken din og finne ut hvliken kode det er! aner ikke hvor i ørsta-volda området det er sånn men. ødegård lakk, centrum karosseri og lakk og autolakk i ålesund kan hjelpe deg. Jepp gamle bilen hass .. Ja skal ta meg en tur til ålesund å få sjekka nå fyste helga i mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 har også techno violet.. meeget pen farge spør du meg. hvis du trykker på "min touring" i signaturen min, så er det et par bilder av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Her er min i technoviolett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Takk for alle som svarte:) Blir enten techno violet eller så skal eg te Ålesund å få anylisert lakken som eg allereide har på bilen Har lagt ut ein tråd om bilen min : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=469537#469537 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå