robel Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Hei! Når jeg skulle på jobb i dag og starta bilen så jeg at oljelyset lyste.. Så rygger jeg bilen en meter bak og ser at alt olja mi ligger i grusen Så jeg har nok dunka nedi en plass i gårkveld.... Så hvis noen i stavanger/sandnes/bryne/nærbø/jæren området har ei bunnpanne til M20B25 liggende som de vil selge til en billig penge, er det bare å ringe meg så kan jeg hente den i morra. Bilen er en 86 mod 325i. Mvh Robin Tlf; 91646963 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Ingen? =/ OS i sirevåg hadde ikke brukte og de skal ha 2400 for ei ny :[ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Skriv et innlegg her... eller her... så får du nok ganske sikkert et svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Okei, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Hei.. Jeg har en bunnpanne til deg jeg.. Men jeg bor på østlandet, men kan evt. sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 SteffenM2; takk for bunnpanna btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Hei.. Jeg har en bunnpanne til deg jeg.. Men jeg bor på østlandet, men kan evt. sende? hvor mye vil du ha for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 De fleste skrotplasser har alltids en M20 bunnpanne liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå