Gå til innhold

Alpina B8 4.6 V8


patricko
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er selvfølgelig forsikra som en alpina b8. betaler ca. 6300 i året med full kasko. spiller ingen rolle om karossen opprinnelig er en 318is. får igjen for en alpina b8 viss noe skulle skje. Prisantydningen er 270.

Hva står det i vognkortet da? Står den som 318is eller Alpina b8?

For står den som 318is så kan du ikke forsikre den som Alpina b8, kan nesten garantere at forsikringsselskapet blir vanskelig å ha med å gjøre da..

Uansett, den er meget rå bilen din, og den gjorde seg godt med de felgene der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekket med forsikringsselskapet flere ganger, ville ha en bekreftelse så da fikk jeg telefon fra en på hovedkontoret hos terra fakset inn vognkortet å alt va i orden. står Alpina b8 4.6 i forsikringspapirene. alt står innskrevet i vognkortet. men ring gjerne de som er intressert: 98880400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det står Alpina i vognkortet og ikke 318is så går den som Alpina ja. :)

gEIRA: selv om den er godkjent ombygd så står det fortsatt den opprinnlige betegnelsen på bilen. Slik som compact'n jeg hadde som også SS hadde laget, der stod det at bilen var en 316, men godkjent med 328 motor og kompressor osv. Så jeg måtte forsikre den som 316 og ikke 328.

Men nok snakk om dette.

Lykke til med salget, vil tro du blir lett kvitt denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...