knut_olestad Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Satt kikka på koed nå, må bytte ei opphengskule på min, der får jeg begge nedre og begge øvre bærearmer samt foringer for tilnærma det samme som en bærearm koster hos gs, gjett hvor jeg bestiller fra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Har de senkesett og dempere, pluss kan levere innen en uke så er det solgt.. til meg! Er 55 mil hjemmefra, skal flytte fra leiligheten om 2 uker og MÅ være der om en og en halv uke Gjett om jeg blir litt stressa når dempere og fjærer knekker og punkterer i vildens sky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Fant bilsteindempere til framme på koed. Men hva betyr dette: Der er ingen omløber med og de passer ikke fra de orginale støddæmper. Jeg trodde jeg kunne lese dansk etter å ha sett på simpsons på dansk TV3. Men tydeligvis ikke Kan jeg bruke min originale "omløber", eller må jeg ha en bilstein "omløber"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Forstod det slik at det ikke fulgte med "omløber" og at det heller ikke passet med det som orginalt er, så da må du nok ha en bilstein "omløber" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Hva er en "omløber"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Kanskje de mener ommøblere? Kan det være noe festegreier? Senkesettet var jo billig og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Da er jeg tilbake med en liten update. Heldigvis hadde sammigun M535i fjørbein med bilsteindempere og senkefjører. Det ble til at jeg kjøpte det og reiste nedover til Arendal for å hente. Det ble seende slik ut, og jeg er veldig fornøyd! Skal kanskje kjøpe meg senkeskåler også, men det blir ikke før seinere uansett. Bilen ble MYE bedre å kjøre, sitter en god del bedre på veien, ser bedre ut og jeg slipper å være redd for å skure speila nedi når jeg svinger pga. krenging. Jeg lakkerte også oppigjen grillen og nyrene med svart plastlakk, ble veldig fornøyd med resultatet der og. Slipper den solbleika looken. Jeg hadde dessverre ikke maskeringsteip, så nyrene ble likesågodt noen toner mørkere de og. Pluss kromringene rundt lyktene. Og bare i tilfelle... Hvis noen skulle ha et sett TRX-dekk liggende i 230/45/VR415 så tar jeg lett imot. Om de er breiere/smalere eller med lavere profil gjør ikke så mye. For jeg vil gjerne ha godfelgene på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e330sa Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Ang. varmgangen din, så er det helt sikkert viskosekoblingen. Jeg har hatt mange e28 og også e32 med denne feilen. De funker rett og slett ikke når de er gamle. Stikk en sammenrullet avis inn i viften når den sviver på tomgang, klarer du å holde igjen viften med avisen så er den gåen. ER den i orden blir det bare filler av avisa De siste jeg har byttet har jeg kjøpt på ebay, til halv pris av her hjemme, i tillegg har de en forbedring på bi-metallet som styrer stempelet for strupinga av oljekanalen inni. Mvh. e330sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Ang. varmgangen din, så er det helt sikkert viskosekoblingen. Jeg har hatt mange e28 og også e32 med denne feilen. De funker rett og slett ikke når de er gamle. Stikk en sammenrullet avis inn i viften når den sviver på tomgang, klarer du å holde igjen viften med avisen så er den gåen. ER den i orden blir det bare filler av avisa De siste jeg har byttet har jeg kjøpt på ebay, til halv pris av her hjemme, i tillegg har de en forbedring på bi-metallet som styrer stempelet for strupinga av oljekanalen inni. Mvh. e330sa Det er nok den ja. Kan holde varmen nede med å ha varmen på fullt da Så den er ikke noe problem i den grad lengre. Men får enda ikke varme i høyere hastigheter. (nå er det blitt over 60). Verksted har lufta den, jeg har lufta litt. Eneste som er igjen er å bytte termostat. Det har jeg ikke trega meg til å gjort enda. Mulig det blir bedre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Nye felger med bilder. Borbet A 8.5x17 ET 12, med 215 40 17 både bak og framme. Passer veldig godt. Eneste jeg kunne tenkt meg nå er lavere bil. De er heller ikke helt rette lengre, så jeg skal levere dem til retting en gang snart, så skal kanten poleres opp og lakkes. Senteret i felgene er fint, så det trenger jeg ikke gjøre noe med Den skal sveises i helga, så skal jeg ha den på verksted og få fiksa det som kan fikses. Diverse rare lyder, lufting, spissing osv. Så tilslutt skal den EU-godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Det gjorde seg med nye felger ja. Når det gjelder lavere bil, fant dette: http://www.autogross.dk/shop/Items.php?GroupNo=12935 Sykt billig, og 3 års garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Se der ja ble flott det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Det gjorde seg med nye felger ja.Når det gjelder lavere bil, fant dette: http://www.autogross.dk/shop/Items.php?GroupNo=12935 Sykt billig, og 3 års garanti Har 45/35 fra før, men jeg vil ha 40/60 (eller 40/50 med senkeskåler foran) Må også investere i 205 40 17 dekk istedet, tror jeg. Det subber nedi noen plasser. Men takk for tipset Dralle: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Si fra om du finner 40/60 da, har ikke funnet det ennå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå