Gå til innhold

Min E28 528i<3 - Nye felger og skinninteriør s.6

rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Da var ny frontplate i hus, og elektrisk svart sportskinninteriør. Snart kommer ny bensinpumpe og nye forskjermer også.

Jeg gidde opp å få E21n klar til August, så nå blir det denne som kommer på 02/Classic treffet.

Fyrer opp bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp. Gjorde det. :)

I dag har jeg pusset den siste felgen, og lakket de gamle "rammene" til dørtrekkene. Får skinn til dørtrekkene i hus snart, sammen med noen deler som trengs på det ene setet.

Skal få ut bilder i morgen eller noe slikt :) Kameraet mitt må jeg lete litt etter :P

Og for å avsløre litt mer.

Felgene er lett oppussede Oz Ceres, med polert kant. Kanten er ikke HELT krom-speil-greier, men noe blankere enn originalt iallefall. Pussa og polert litt, de var helt hvite av irr når jeg bytta de til meg og klarlakken hadde flasset av noen steder. Så helt jævlige ut nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med den dritkjedelige felgpussingen. Vondt i armene, sår på fingrene, tørr i kjeften og fulle trynet i alu og klarlakkstøv. Men resultatet ble greit. :)

Skulle nok hatt litt blankere kant, men det får jeg evt. ta når felgene kommer på bilen :) Skal 235/40-17 på.

PIC042.jpg

Interiøret tar jeg bilder av i morgen, er mørkt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer bilde av et sete og bakseteryggen :P Alt ligger stablet på rommet mitt i vente på skinnpleieprodukter, så det er begrenset hva jeg får ut for øyeblikket. :P

Bilde002-1.jpg

Bilde001-1.jpg

Interiøret er ikke strøkent, men kan bli fint med litt vedlikehold. Er ganske så fornøyd egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kule de setene du har kjøpt. Satt på med mr Morty en tur i vinter. Hadde aldri sett elektrisk sportsstoler i E28 før jeg. Bare å gratulere med et skikkelig funn!

Gleder meg til å se bilen din på Lillehammer til høsten. Digger den fargen, den er så old skool og tidsriktig som det går ann :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er veldig fornøyd med setene :) Noe må gjøres, men det er ikke annet å forvente på et over 20 år gammelt interiør.

Har jeg nevnt at jeg har glasstakluke liggende? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å "overhale" skinnet på interiøret. Har kjøpt Strong effect leather cleaner, Colour make up (jeg ville skrever color, men det står coloUr på flasken 8-| ) og Leather protection cream. Alt er av merket Leather Master. Til nå så ser det jævla bra ut!

Kjøpte Colourlock leather care kit i går, men det ble skinnet bare jævlig matt av... Så da trengs det sterkere lut :lol:

Wish me luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det er noen som tar vare på disse stolene. jeg selv hadde nok bare brukt det til det ikke funka lengre:p hehe

så godt å se att det er kommet i riktige hender. ;)

men jeg må si att dama savner å sitte i en sportstol! :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...