Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer denne her : 2000mod E46 318i 72.000km ---> 170.000

Salgsanonnse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 921#bilder

Vurdere også denne: 1999mod E46 320D 220.000km ----> 170.000

Denne har M-tech,AC Schnitzer og er en individual har dessverre ikke annonse på denne men har noen bilder her :

http://home.no/spatz/bimmer

Så,hva anbefaler dere? Hvilken bil får jeg mest glede utav? Og hvilken vil jeg ha MINST tap på når jeg selger?

Skrevet

Den 318 var dyr.

Diesel holder seg vel best i pris. Om du har litt mer kr å bruke ville jeg strukket meg opp på 200-220, og sett på facelift utgave av E46 /2001->. Bedre motor og mer utstyr. Noe som igjen holder prisen oppe over tid.

Skrevet
  posse skrev:
Finnes det plasser på nettet jeg kan sjekke utstyr ved hjelp av VIN koden til bilen?

Nei ikke som jeg vet om men du kan kontakte BMW direkte eller en BMW forhandler.

Skrevet
  kjennern skrev:
Den 318 var dyr.

Mildt sagt.

Typisk eksempel på selger som har brukt masse penger på bilen og selvfølgelig ønsker å få alle pengene tilbake nå som bilen skal selges. Jeg ville heller kjøpt en normalt priset standard-bil og brukt pengene jeg hadde fått til overs på felger og dill.

Ytelsen på 318i og 320d er vel heller ikke ubetydelig.

Skrevet

2000mod E46 318i 72.000km ---> 170.000

Denne bilen vurderte jeg selv for noen mnd siden, da lå den til 160 lapper. Utrolig fet bil, men fet pris også, hehe..

Skrevet

_Så_ ille var den vel ikke... for den personen som leter etter en helt spesiell bil kan man strekke seg det lille ekstra for å få tak i akkurat den bilen med akkurat det utstyret man vil ha. Problemet er vel at folka som er ute etter en knallrød bil ikke vokser på trær.

Men en gylden regel er vel at man aldri får tilbake for det ekstrautstyret når man skal selge bilen.

Jeg hadde selv et stramt budsjett da jeg kjøpte bil, men da drømmebilen dukket opp så la jeg de ekstra casha på bordet for å få akkurat den jeg ville. Billig var det ikke, men sjansen var at en annen skulle fange den opp foran nesa på meg om jeg begynte å prute for mye - og uansett - det finnes alltid noen som betaler mere enn deg :twisted:

En ting skal sies om disse bilene, og det er at det er en jungel av utstyrskombinasjoner der ute - det er sannelig ikke enkelt å finne en bil med akkurat den riktige kombinasjonen. Hos VW er det f.eks mye enklere med Highline, Trendline osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...