Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gikk inn gjennom hanskerommet jeg, funket greit det.

Men kan ikke helt påstå at den lignet på den du har postet bilder av Øyvind L.

Min ser slik ut:

dsc00402tm0.jpg

Det er nok meningen at man skal klemme sammen noen plast pinner som sitter på hver side der, men det hjelper ikke om jeg gjør det. Får den ikke ut, og tør ikke bruke så mye makt. Men det er vel rett del? Den hvite.

dsc00403ji3.jpg

Skrevet

Den hvite du ser der er kode pluggen til computeren. Pæra du ser som sitter midt på der er til lyset i knappene i komputeren. Er samme pære som sitter i instrumen panelet. Den pæra jeg la ut bilde av skal settes inn ifra siden. Ifra siden som er mot radioen. :) lykke til videre.

Skrevet

Var ikke mot spilleren pærene satt da, var da mot den andre siden. Så hadde blitt knot å få til uten å ta ut hele computeren. Noe jeg gjorde. Så da er det bare å få bestillt opp nye pærer. :)

Skrevet

Var den mot hanskerommet?? Hmmm, men du ser ikke pære på de bildene du la ut eller er det bare meg som ikke ser.?

Men godt du fikk den ut. Er litt knot ja.. Og 300kr for den pæra synes jeg er syykt..

Skrevet

Ja, den er mot hanskerommet. :)

Ser ikke pæra på bildene jeg har lagt ut nei for pærene sitter inni selve computeren... Eller du ser den nesten på det siste bildet jeg la ut, pærene sitter jo i øverkant av bildet der hvor skruen er.

Og det er jo faktisk ikke "mer" enn 150kr pr stk da. :D

Skrevet

150x2 vet du.. :) Sitter to pærer på kretskortet. :)

Var inne på GS sine sider nå, men der stod det ikke noe pris. Har også sjekket Motor Technik sine sider, men fant ikke noe der heller i farten. Hvor handlet du dine?

Skrevet

Jeg handlet mine hos BMW.. Men når jeg kjøpte så fikk jeg hele det huset som pærene sitter i.. Ferdig loddet fast i kretskortet.. Jeg dro bare ut det gammle "huset" og satte inn den nye så var det i orden.

Skrevet

Ok, ja da får jeg ta en kontakte bmw forhandleren min i morra..

Begge pærene var hele på min, men regner med det var noe annet galt, det var ihvertfall ikke noe lys. Så får håpe det blir bedre når jeg får nytt.

Skrevet

Det bildet ja la ut på første side er bilde av de deffekte pærene mine.

Det dele nr jag skrev der er for hele den hvite saken med pærene i.. Du får ikkr kjøpt bare pærene hos BMW vertfall...

Lykke Til..

Har foresten et E30M3 interiør i sort skinn tilsalgs hvis du er på jakt etter..

Er strøkent uten hull og stolene er faste og fine..

Skal ha 11000 for det..

Skrevet

Jeg har strøken skinn interiør i min fra før i sort/lyse grått, så det trenger jeg nok ikke. Ellers takk. :)

Det jeg mente er at pærene har fortsatt tråden inntakt, men at det sikkert er noe annet galt med de(kretskortet, eller at pærene er ødelagt selv om det ikke ser slik ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...