Dirty Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ja, Bilen min er en 318iS 1992 , nå 320. Har den snart slik jeg vil ha den! Mangler bare nye baklamper, og svart taktrekk!. men så Har jeg litt lyst på en 325\328 av litt nyere dato, så er blanda følelser om Salg! ikke supre bilder men bedre en ingen Innvedig: - m3 3.2 intriør - sport stoler i skin - M-tech Girkule i skinn - Lite søtt ratt i skin - Stoffmatter - håndbrekk i skinn - Midtarmlene - M-tech belte pute - carbon speedomter med crom ringer - carbon rundt gir - crom ell brytere - + mye mer m tech dill Utvendig: - M3 bakfanger - M3 frontfanger komplett - M-tech støtlister - M3 Sideskjørt - M3 speil, el. og oppv. - M3 Hekkfanger m/defuser - M3 GT leppe i Carbon - 97 grill med kromnyrer - M3 Vinge - FK facelift baklykter - FK chrome angeleyes - FK chrome frontblinkers - 15" felger vinter - 17" felger sommer IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b135/dirtydicky/DSC00249.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 strøken denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Flott bil med riktige detaljer, sånn skal det gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Denne så veldig pen ut! Flott bil! Skjønner du har blandede følelser ang salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Takker! Skulle bare hatt en større motor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Bilen så veldig bra ut, sjeldent man ser slike nå uten overdrevet styling. Utvendig var den veldig pen. Men hva er det du har klart å henge på selene!?? Også må jeg bare spørre om du sitter godt med setene slik? Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Hehe er noen m tech puter jeg kjøpte av en her på forumet sitter kjempegodt jeg er ikke storekaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Fin bil, men 3.2 M3 interiør er det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Fin bil, men 3.2 M3 interiør er det ikke.. dørtrekk osv skal være fra en 3.2 er oppsyde puter osv og alt er skin ikke plastikk! men ble feil å skrive interiør ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Meget pent, synes det er veldig fint med rød og svart fargekombinasjon.. Men ville personlig hatt sort bakgrunn på angel eyes'ene og blinkersene.. Og vertfall fått ut baumen Men det er fint at det er forskjell, hadde blitt domt med bare like biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Strøken bil. Men 18"? Veldig min stil det interiøret der Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 er 17" står det lenger oppe og hehe! ja liker interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Hvorfor ikke bare bytte motor på bilen din ? skal du kjøpe en 325 coupe og kjøpe alt av like deler vil det koste mange manger så mye som å bytte motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Hvorfor ikke bare bytte motor på bilen din ? skal du kjøpe en 325 coupe og kjøpe alt av like deler vil det koste mange manger så mye som å bytte motor joa men er litt stress, pappa vil nok ikke ha den i sitt navn vis jeg ikke godkjenner den. og da blir det fort dyr forsikring osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå