Dirty Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Den så vanvittig strøken ut... Er selv en sucker for Redheads er litt små dill på den! litt steinsprut i fronten og så har jeg ikke fått på den ene listen rundt vinduet på høyreside! men ellers syns jeg den er rimelig strøken men litt må man regne med på en 15 år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjenta Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Har nå bestillt nytt senkesett og bimmers klister og litt små dill til bilen! skal ta noen bilder når det er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Går ann å gjøre noe med steinspruten vett du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Går ann å gjøre noe med steinspruten vett du. jepp og er på godvei har bestilt litt lakk så legger jeg en liten tråpelakk nedi og rubber til det blir fint! bilen er jo nylakert så synd at det er steinssprut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Er alltid kjipt med steinsprut. Brukte diamantklarlakk på mitt panser i fjor. Og det er fortsatt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 knipset noen bilder med mobilen . ettr jeg voknet etter fylla hos en kompis bak i skuret der har fått nye baklyter og litt små dill! andre ting som må gjøres tas med takk for kommer ikke på så mye mer hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Synes faktisk du skulle beholdt de gamle baklyktene dine jeg. Litt stilig når de ser litt org. ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er jo org m3 lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Liker bilen din jeg Kim Gøy å sitte på også .. hehe Og de nye lyktene sitter som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Liker bilen din jeg Kim Gøy å sitte på også .. hehe Og de nye lyktene sitter som et skudd godt noen er enige i m3 lyktene ja må snart ut å kjøre igjen! men foreldrene dine må hate meg tror jeg for de var hos bestemora de igår, og de så på meg med djevel øyner kjørte rundt på crossen i feltet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 bømper denne opp en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Likte M3 lyktene dine godt jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Likte M3 lyktene dine godt jeg;) Ja det har du bare med å gjøre . ellers stopper jeg pakken i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå