Jølle Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Hei lurer på hvor kan jeg kjøpe bmw radio/kassett --> iso overgang i Oslo området ? Må jeg ha en spesiell overgang for antennen, den ser ikke ut til å passe med den nye cd-spilleren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Prøv Torshov Bilrekvisita. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er det til før facelift utgave så har jeg det liggende kan få for 150,- ink antenne overgang. Må bare finne først da, det er ikke sikkert er så lett. Har en ISO overgang for JVC som gir mulighet for bruk av multifunksjons taster også. Ellers har du [urlhttp]Oslo Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Takker for svar, har kjøpt på torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå