Gå til innhold

Oversikt over Nettbutikker....

S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd angående nettbutikker som jeg har brukt igjennom min tid som bmw kar. Beklager om dette er tatt opp før, men jeg har ikke funnet noen tråd om dette.

Tenkte det kunne være kjekt å ha en tråd der man kan lese om erfaringer hvis man er i tvil angående nettbutikkene rundt omkring.

Håper dere slenger dere med og deler deres erfaringer med de sidene jeg har lista opp, og eventuelt nye sider som jeg ikke har på min liste.

www.gsbildeler.no =Gode priser og god service. Har bestilt endel derifra, og leveringstiden har hittils ikke vært på mer enn en uke.:)

www.bmwspesialisten.no = Gode priser og god service. Har bestilt tre pakker derifra også, og det har aldri tatt mer enn ca en uke før jeg har fått de.:)

www.maxam-tuning.no = Bestilt derifra engang, aldri mer. Selvom prisene er greie, så er servicen dårlig, og leverings tiden elendig. tok meg to måneder å få frontfangeren jeg bestilte, og det syns jeg er en god prestasjon når jeg bor i samme gata som lageret til maxam. Prata med han på tlf om at jeg kunne komme å hente den på formiddagen, men når jeg kom så var det ingen der. Han tok heller ikke tlf på over en månede.

ps. Den Såkalte orginale Rieger fangeren jeg bestilte, passa ikke i det hele tatt.

Så mitt råd er HOLD DEG UNNA MAXAM-TUNING :evil:

www.koed.dk = Bestilt to pakker derifra, service og leveringstid er like bra som både gs og bmwspesialisten. prisene er jo helt kurante, men husk toll regninga som kommer i posten ca to uker etterpå.

Tror det tok 4 dager før jeg fikk pakka:)

Dette er mine erfaringer med disse firmaene, kan hende andre har ulike erfaringer enn meg.

Noen andre som har flere sider som er verdt å nevne? eller andre erfaringer om de jeg har lista opp som er verdt å nevne kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt BMW lenge så bare prøvd KOED. Stortsett fornøyd med de, rask og grei levering, men skade på en vare som trolig var der før varen ble sendt. Siden de ordnet opp i dette uten problem kan jeg ikke annet enn å anbefale de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...