Ivanrogov Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Jeg viste bilen med vinterdekk, og fikk feil på justering av lys. Men nå har jeg felg og dekk som langt ifra blir godkjent. Kan de si noe på det? Eller har de ikke lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Skal du inn på etterkontroll? Da skal de kun sjekke det som er mangler på kontrollen. Tviler på at de gidder å sjekke andre ting da, men jeg ville ikke tatt etterkontrollen hos biltilsynet for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Har selv ikke hatt noe problem med å komme på etterkontroll med sommerfelger og innsatsen ute av effektanlegget. De spurte om lyden, men jeg bare svarte at man må jo ha det litt gøy. - Da bare gliste han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Skal på etterkontroll på onsdag, men tror ikke jeg skal leke helt å prøve å komme med sommerfelgene. Får ikke lillefingeren mellom dekk og skjerm vett rattutslag... Hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Skat til et verksted ja. Skal jo kun justere lysene. Dumt om de ikke godkjenner bilen fordi felgene ikke står i vognkortet... Noen som vet om de har låv til og pirke på andre ting en det som gjenstår på papiret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Tror ikke de kan det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Da tar jeg sjangsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Kan ikke garantere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Nei, men orker ikke og skifte uansett. Da tar jeg heller med hjulene og sier; Skift selv, forbanna *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Når skal du inn til etterkontroll Ivanrogov? Har samme problemstillinga sjøl. Gi beskjed hvordan det gikk på etterkontroll, om de påpekte dekkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Skal in når jeg har fått bestilt time. Skal ringe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå