Steffan C Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Finnes ikke maken, til eventyr smaken! Lo godt av denne filmen altså . En racer på rim au, haha....
Larsinnj Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Bare jeg som synes dette er noe av den største dritten som noensinne er laget?
Terje325i Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Bare jeg som synes dette er noe av den største dritten som noensinne er laget?Tror det ja...hehe
Ballder Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Bare jeg som synes dette er noe av den største dritten som noensinne er laget? Du er nok ikke alene om å være spess.
Larsinnj Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Bare jeg som synes dette er noe av den største dritten som noensinne er laget? Du er nok ikke alene om å være spess. Skjønner bare ikke hva som er så morsomt med han der jeg.. Eneste som er litt morro er at han ligner veldig på en jeg har gått i klasse med i 7 år nå!
maurtin Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 samme karen som palle.. for de som tar litt ferge så er denne uslålig!
Ballder Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Bare jeg som synes dette er noe av den største dritten som noensinne er laget? Du er nok ikke alene om å være spess. Skjønner bare ikke hva som er så morsomt med han der jeg.. Eneste som er litt morro er at han ligner veldig på en jeg har gått i klasse med i 7 år nå! Faller ikke humoren i smak umiddelbart, så blir det sikkert mer irriterende enn artig ja. For min del så falt det greit i smak.
BMWM Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 ny film av palle! fra klypa 2008! geniaalt!!!
maurtin Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 "so tøme du håra for flass, ligge igjen atti baksete" haha:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå