HelgeS Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Har endelig skaffet meg BMW igjen, etter snart 1år med en gammel Honda Civic. Å herregud for en forskjell!! Digger Bmw! Bilen: 10/97' Bmw 520i Km. stand 121.500km 17' Sommer/ 15'alu vinter Orginal Webasto motor/kupe varmer med fjernkontroll Senket 40mm Angel eyes Facelift lykter bak KN luftfilter innsats Planer for bilen: -Polering -Koppholdere bak (bestilt) -Plastleppe under frontfanger (bestilt) -Har lyst på M5 front men har lyst på blankt på listene -M5 flipp på bagasjelokk -kanskje en Bakrutesenker -Kommer også kanskje litt anlegg, men det kommer an på økonomien, noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn overgang at jeg kan få linjeutganger på bilstereoen?? -Andre forslag til forbedringer?? Fleire bilder kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 grabba da! toning av vinduer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Gratulerer med ny bil, og velkommen tilbake til det beste merket . Ser veldig pen ut, og den hadde lav km . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Meget fin bil dette da! Er nok ikke helt det samme som å kjøre civic nei.. Den var jo ganske strøken fra før da, så er ikke mye som MÅ gjøres Tone rutene gjerne? Regner med du har hvite blink bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 uuuh! den var fin den e39'n din!! gratz og velkommen tilbake til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Fleire bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er den senket 40mm? Da foreslår jeg 60mm som videre planer! Grattis med fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Innlegg gEIRA Skrevet: Man Apr 16, 2007 23:30 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Er den senket 40mm? Da foreslår jeg 60mm som videre planer! Grattis med fin bil. Den er absolutt lav nok.. Må tenke på alle humper og hull man kjører over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Noen som vet om en rimelig plass de toner vinduer i stavangerområdet?? Hadde vert artig å fått vite pris på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Da har jeg hatt en aldri så liten motorvask, vask av dør/vinduskarmer og interiørkattevask (uten støvsuging) Venter fortsatt på at det skal bli litt varmere i været til polering, da kommer det flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 flott bil det her:D grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Nå er bilen faktisk nypolert, men rakk bare ta et par bilder før det kom stygt vær igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hmm.. Du nevnte noe tidligere om at du ville ha overgang fra høytaler-signal til phono? Fant noe du kansje kunne brukt på bilradiospesialisten.no. Fet bil, men jeg ville heller hatt M5-front enn leppe som du hadde planer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Takk for tipset! ja det er M5 front jeg har lyst på men har også lyst å ha den blanke kanten på plastlistene rundt hele bilen fortsatt. Og det tror jeg ikkje man får på M5 front og hekk? Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Du kunne jo kjøpt m-lister. Det tar seg meget godt ut. Broderen min har det på 523'en sin. Men det er jo selvsagt smaksak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå