Gå til innhold

takk for hjelpen folkenz:) her er noen bilder:D

Share

Anbefalte innlegg

det ble 18" da jeg hadde kjøpt nye dekk til de 18"bbs rc felgene jeg har på bilen nå. 225/35-18 bak, og 215/35-18 foran. denne dimensjon ble valgt fordi jeg skal ha en bil som er god å kjøre oxo. altså med tanke på sporing. liker ikke å sitte å "melke" rattet på sporete vei....

har 225 framme og bak nå hehe, ser rått ut men sporer Jævli hehe, men skal ha 235 snart, blikke noe mindre sporing av det da:P har justert bart senkesett jeg og, koni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, men det er lite galt i understell som skal til for en e36 å bli ekkel å kjøre, litt slitte bærekuler foran så har man det gående, derfor jeg skal skifte ut diverse foringer nå:)
høres bra ut har ikke sett bilen din enda, hvor finner jeg dn? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er vel nesten ingen her inne som har sett den, har ikke tatt noen bilder av bilen og lagt ut. kjøpte bilen sent i fjor, så den har stått under pledd i garasjen. Men nå skal den ut og lufte seg når jeg kommer meg hjem fra sjøen.Bilen er en 96mod 320i M-tech originalt fra fabrikk. lyst skinn som er dønn strøkent og tekno violett pearlcolor heter fargen som er på bilen. Den har rullet 104000km.Kommer bilder når jeg kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24022007325cl6.jpg

Det er Rieger infinity front, ikkesant?

Ser veldig fin ut, men det ser ut som det er for stort mellomrom mellom grillnyrene. Er det uoriginale nyrer eller noe slikt?

grillen skall vere fra en 7serie :wink:

ER vel E46 grill det dær... 7serien har mye lengere nyrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil.. så strøken ut... selv er jeg mest fan av m-tech, men alle kan ikke ha det samme.. ;)

E36-M-Tech cab; Techno Violet er driiit fin farge.. kjenner noen i nærheten her som har en slik en.. Den er også en 320iM, men ikke cab da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36-M-Tech cab; Techno Violet er driiit fin farge.. kjenner noen i nærheten her som har en slik en.. Den er også en 320iM, men ikke cab da..

ja den er råherlig den fargen, det var den i kombinasjon med det strøkne lyse skinninteriøret jeg falt for:) gleder meg til å få slippe den sporingen, og bare nyte sommerværet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil.. så strøken ut... selv er jeg mest fan av m-tech, men alle kan ikke ha det samme.. ;)

dn har sine sjønnhets flekker da:/ rare prikker i lakken på bagasjelokke, atme skiltet. skal lakke dn opp tenker jeg, i samme farge. diamantsvart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...