bmwhans Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 føler at jeg detter ut av setet når man ikke har det på seg. spesielt i svinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Føler meg rett og slett utrygg..ja, naken faktisk Helt enig! Er selv russ i år, vi kjørte rundt på parkeringsplass med bilen vår i går mens vi venta på "gratis russebilkontroll" ( yess, alt for å spare) i rundt 6-7 km/t så bråbremser sjåføren, og han som satt ved siden av meg bak hadde ikke på seg bilbelte og fløy (ja praktisk talt) fram mellom setene forran og landa på knea. Kan ikke ha vært noe godt Bilbelte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Helt enig i det dere skriver her! Bilbelte er en billig forsikring, og bare tull å slurve med! For min egen del er det en vane å ta på seg beltet når jeg setter meg inn i bilen. Å kjøre uten føles litt nakent ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Kjekt og bruke belter, man føler seg tryggere da. -Uten tvil Holder alltid beltene rene og sprayer de av og til med siliconspray, så blir selvopprullingen helt som i en ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Fint å lese at "bimmersfolk" ikke bare er furnuftig i bilvalg Kan hende flere fra normøre kanskje husker ulykken på flyplassen(Stripen på Kvernberget) for ca.12-15år siden. En person havnet i asfalten framfor bilen. Det som var spesielt er at han satt i baksetet på en stillestående bil som ble truffet i fronten. Dette bør kanskje gjøre at de som ikke bruker seler fordi de skal bare, revurderer sitt syn på nettopp dette. Det er store krefter ute å går, og noe av virkemåten til selene er å holde deg fast og tett inntill setet, slik at kroppen din ikke skal få starte en akselrasjon utover det som skjer med bilen. Har selv "testet" seler i en rundvelt, og det er vanskelig å forklare hvordan det på en måte ble en behagelig berg og dalbane. Uten seler ville jeg nok blitt kastet rundtomkring, men når bilen stanset på taket satt jeg forsatt komfortabelt i setet, og kunne stanse motor, slå av stereo i ro og mak før jeg klatret ned i taket Kun materielle skader, og kun en E-klasse som ble kondemnert. Helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Jeg bruker alltid beltet og klarer ikke kjøre bil uten. Føler jeg skal tippe fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå