Gå til innhold

kjør foriktig!!!

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

Føler meg rett og slett utrygg..ja, naken faktisk

Helt enig!

Er selv russ i år, vi kjørte rundt på parkeringsplass med bilen vår i går mens vi venta på "gratis russebilkontroll" ( :roll: yess, alt for å spare) i rundt 6-7 km/t så bråbremser sjåføren, og han som satt ved siden av meg bak hadde ikke på seg bilbelte og fløy (ja praktisk talt) fram mellom setene forran og landa på knea. Kan ikke ha vært noe godt :?

Bilbelte ! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det dere skriver her! Bilbelte er en billig forsikring, og bare tull å slurve med! For min egen del er det en vane å ta på seg beltet når jeg setter meg inn i bilen. Å kjøre uten føles litt nakent ja. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å lese at "bimmersfolk" ikke bare er furnuftig i bilvalg :clap:

Kan hende flere fra normøre kanskje husker ulykken på flyplassen(Stripen på Kvernberget) for ca.12-15år siden. En person havnet i asfalten framfor bilen. Det som var spesielt er at han satt i baksetet på en stillestående bil som ble truffet i fronten. Dette bør kanskje gjøre at de som ikke bruker seler fordi de skal bare, revurderer sitt syn på nettopp dette. Det er store krefter ute å går, og noe av virkemåten til selene er å holde deg fast og tett inntill setet, slik at kroppen din ikke skal få starte en akselrasjon utover det som skjer med bilen.

Har selv "testet" seler i en rundvelt, og det er vanskelig å forklare hvordan det på en måte ble en behagelig berg og dalbane. Uten seler ville jeg nok blitt kastet rundtomkring, men når bilen stanset på taket satt jeg forsatt komfortabelt i setet, og kunne stanse motor, slå av stereo i ro og mak før jeg klatret ned i taket :wink: Kun materielle skader, og kun en E-klasse som ble kondemnert. Helt greit 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...