dagga Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Hei, har du flere bilder av bilen? interiøret? rusten? er ute etter 325..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Å bytte bakskjermer er ikke så vanskelig;) men trenger du å bytte hele skjermen? du kan vel bare skjære ut rusten og litt til for så å sveise inn den biten igjen?Hiv på litt lakk og behold bilen;) Er hovedsaklig å skjære ut det som er av rust og sveise på nytt. Ja vurderer også det meeget sterkt! Gidder ikke å kjøre til bodø. ????? Da "Gidder" du vel ikke selge den heller?? helt utrolig at du i det hele tatt "gidder" å lage salgsannonse.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 hvis du hadde vært intrissert i å kjøpe bilen,hadde du dratt til han å sett på den Tror ikke han lager en salgs anonse å bruker tid på det hvis han ikke skulle solgt den...lykke til med salge,pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Gamle bilen til Ellingsen det her? Likner.. Pen den, tross endel småfeil. Sjeldent selger reiser til kjøper for å vise fram bilen Jonasssss.... Møte på halveien går eventuelt, hvis selger er litt grei. Ellers er det den som skal kjøpe som reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 raynik lurte på om han kunne levere den i bodø...tolket det som om at han kjøpte den "visst" den ble levert i bodø..menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Til kommentatoren jonassss: Saken er at jeg selger bilen for jeg ikke har tid og penger til å fikse den. For å kunne kjøre den til bodø må jeg fikse bilen. Det er nok dette jeg ikke "gidder". Har bare ikke tid og penger til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Gamle bilen til Ellingsen det her?Likner.. Pen den, tross endel småfeil. Sjeldent selger reiser til kjøper for å vise fram bilen Jonasssss.... Møte på halveien går eventuelt, hvis selger er litt grei. Ellers er det den som skal kjøpe som reiser. Jepp stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Gamle bilen til Ellingsen det her?Likner.. Pen den, tross endel småfeil. Sjeldent selger reiser til kjøper for å vise fram bilen Jonasssss.... Møte på halveien går eventuelt, hvis selger er litt grei. Ellers er det den som skal kjøpe som reiser. Jepp stemmer det! Ble litt lurt når jeg kjøpte den så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 kom med bilder av rusten da? så får man se hvor mye kjeks det er snakk i:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Dritt å selg bilen bære tull... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Bilder kommer! .. Soberg: tja, vi får sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg