kgiil Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Hei, jeg har en 95 mod 316i Compact. Motoren (M43B16) ble nettopp skadet, og jeg vurdere å fikse den. Men jeg kan og vurdere og selge bilen. Den har gått 160000 og ble påkostet foringer, fjører og dempere for godt over 20k i fjor. Ny frontrute. I svært god stand, bortsett fra motoren da. Står i Bergen.
Bimmerhansen Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 vet du hva som er galt med den? eventuelt hva det vil koste av deler for å fikkse det? hvor mye skal du ha for bilen? send gjerne ett bilde eller 3 til och_89@hotmail.com
kgiil Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Hei, nei jeg vet ikke hva som er galt. Olje har den i allefall hatt hele tiden. Jeg har snakket med Jæger (BMW Bergen), de måtte åpne toppen for å kunne uttale seg. Så prisen for dette aner jeg ikke, annet enn at det er mange slike brukte motorer tilsalgs, ligger rundt 6000,- Utover feilen i motoren er bilen helt bra og i daglig drift, jeg hadde tenkt å ha denne i årevis. Ellers er bilen utstyrt med el.takluke,el.vinduer,el.speil,DEFA alarm koblet over sentrallås, oppvarmete seter, BMW felger med nye sommerdekk (205/50 15" ) Pris vet jeg ikke, jeg skal sjekke hva disse går for vanligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå