kgiil Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Hei, jeg har en 95 mod 316i Compact. Motoren (M43B16) ble nettopp skadet, og jeg vurdere å fikse den. Men jeg kan og vurdere og selge bilen. Den har gått 160000 og ble påkostet foringer, fjører og dempere for godt over 20k i fjor. Ny frontrute. I svært god stand, bortsett fra motoren da. Står i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 vet du hva som er galt med den? eventuelt hva det vil koste av deler for å fikkse det? hvor mye skal du ha for bilen? send gjerne ett bilde eller 3 til och_89@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgiil Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Hei, nei jeg vet ikke hva som er galt. Olje har den i allefall hatt hele tiden. Jeg har snakket med Jæger (BMW Bergen), de måtte åpne toppen for å kunne uttale seg. Så prisen for dette aner jeg ikke, annet enn at det er mange slike brukte motorer tilsalgs, ligger rundt 6000,- Utover feilen i motoren er bilen helt bra og i daglig drift, jeg hadde tenkt å ha denne i årevis. Ellers er bilen utstyrt med el.takluke,el.vinduer,el.speil,DEFA alarm koblet over sentrallås, oppvarmete seter, BMW felger med nye sommerdekk (205/50 15" ) Pris vet jeg ikke, jeg skal sjekke hva disse går for vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå