Gå til innhold

vet du om en billig, is ell compact - e36, gjerne noe jobb..

Share

Anbefalte innlegg

Jeg er som sagt dessverre ikke interresert i e30'en din...

Hvilken prisklasse har du som max da?

Jeg selger den ikke for ingenting liksom :wink:

Da fixer jeg heller og selger den ferdig godkjent....

Har ikke levert den inn på eu enda, men hadde den på bukk forrige dagen og det er en kule på enden av stab stag foran som må skiftes.

Ellers er det lekkasje i den, en frontlykt med knekte fester, rar lyd i sentralstyringen, og et lite hull i eksos som må sveises!

Bremsene var bra, foringer ellers så bra ut, og rust fantes nesten ikke...

Men en eu kontroll vil jo vise nøyaktig hva som må skiftes :wink:

har ikke bilder av bilen akkurat nå men kan sikkert få tatt noen senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Søskenbarnet mitt har en 318is 93mod med sort skinn, og el ruter/soltak/speil. Mulig defekt toppakning på den. Står vel på noen 17" felger nå, hvordan disse ser ut vet jeg ikke..

Bilen har E46 front og bakfanger om jeg ikke husker feil. Og m3 speil.. Den er ikke strøken og noe småfiks er det, men det er vel det du er på utkikk etter..

Tror han har tenkt seg litt mer enn 35k for den, men så voldsomt mye mer er ikke sikkert.

Ser du bor på Gjøvik, så da er det jo ikke lange stubben om du vil se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står på Lena ja, eller i Lensbygda da.. Den er på veien, det sitter skilter på den og han har brukt den litt. Men han kjører en annen bil til vanlig. Så får å få den på veien koster det vel en toppakning og arbeidet vil jeg tro. Dette kan jeg ikke gå god for i skrivende stund, men det kan jeg alltids få sjekket opp, men du kan jo egentlig bare komme å se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er adresse Lena.

Såvidt jeg vet så er det kun toppakningen. Mulig venstre rute ikke funker, men kan hende han har fikset det. Den har ihvertfall veldig fint skinninteriør.

Han er nok ikke interessert i noe bytte da han har litt for mange biler som det er...

Skal høre med han ang pris jeg og når det evt passer for han å vise den frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenbarnet mitt visste ikke om han ville selge bilen sin nå da. :) Mulig han skulle selge en av de andre han hadde istedenfor..

Men finner han ut at han skal selge skal jeg si ifra til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...