B.E.E. Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Tøff bil. Ser ut som Automote kan dette med customisering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har fått på chrome grill og carbon-emblem nå. FØR: ETTER: Har også fått på M3-leppe bak! Ble det bra eller? Syns du at det såg for jævlig ut eller om du har en kommentar er det bare til å slenge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 den leppa gjør mye!! =) chippa bilen din? det utgjør faktisk en merkbar forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Chippe bilen min? Det er jo ikke diesel-maskin i den, og det er ikke turbo. Har det noe for seg å chippe den da? Mye effekt vil det utgjøre i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 M3 listen gjør seg bra den! Selv ville jeg hat hel sort grill og netting, men uansett en tøff E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Bildet burde blitt tatt fra siden.. Chrome grillen gjør seg bra sammen med luftinntakene på skjermen og med chrome-felgene Meg eg tror det hadde blitt bra med helt svart grill og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 har en kammerat med chippa 318! mye raskere gassrespons! den motoren har benka 140 hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 har en kammerat med chippa 318! mye raskere gassrespons! den motoren har benka 140 hk! Seriøst? M43B19 motoren med 118hk originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Høres veldig fantastisk ut. Hehe. Dette må sjekkes opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 var den motoren som kom orginalt hvertfall! men har blitt byttet motor, så litt usikker! men chip og no justert! går helt greit til å være en 318 hvertfall! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Chippe bilen min? Det er jo ikke diesel-maskin i den, og det er ikke turbo. Har det noe for seg å chippe den da? Mye effekt vil det utgjøre i så fall? Har samma bil som deg, blir chip på meg til sommeren nå.. Du får mer nm + 15-17hk... www.cartuning.no EDIT: Fant link: http://www.powersystem.fr/UK/fiche_pdt. ... ef=Essence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 synes jeg har sett den der bilen på støren jeg! kan det stemme at det er den eller? gjorde seg foresten med den kromgrillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Mulig eieren før meg var der? Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Spesiell bil ja:) Sjelden å se den slags med HZ-skilter. Vet du om den er solgt ny på Otta eller resten av eierhistorien til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 synes jeg har sett den der bilen på støren jeg! kan det stemme at det er den eller? Den gikk ihvertfall i Trondheimsområdet før. Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå