waldrab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av vogna mi da den er blitt skodd med skikkelige lisser hehe. m5 front og skjørter + ymse andre smådetaljer. motoren er en chippa m50b25 motor som yter så godt den kan fårøverig til salgs. bud pr pm, kom gjerne med tilbakemeldinger på denne posten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 bytta toppdekselpaknong samt plugger får noen mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 hei! ser fin ut den der ja! likte fargen og felgene;) men har ikke den ligget en stund ute på autodb for en stund tilbake? syns jeg husker at jeg har sett på den noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 lå ute en stund ja vært min siden i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Grei bil det Likte felgene godt, passet bra. Har bilen godt langt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Såg ut som en fin bil. Fin den grønnfarga sammen med chromelistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 bilen har gått 260000 ++ mener jeg mens motor har gått 200000 pga havariras. joa grønnfargen er fin den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Okey Mye rus på den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 fin e34, de felgene ble bra på bilen, hvilke felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 hvor mange hk gir den chipen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 m5 felger har jeg fått høre.. rus? rust mener du ? ja er rust på den , gamal bil. chippen skal være oppgitt til å gi 210 hk men jeg tipper den gir en kanskje 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 fin e34, de felgene ble bra på bilen, hvilke felger er det? Er vel M contour felger, ble levert til M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Fin E34 og felger. Men stikker ikke den bakpotta litt langt ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 ja stikker nokk litt langt ut, ikke jeg som har montert den hehe BARE Å KOMME MED BUD FOLKENS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå