ola82 Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Noen som har montert h7 xenonkit i langlysene på e46? Har en sokkel der xenonpæren ikke passer. En slik med 90 gradersbend på. Xenonpæren sitter fast i ledningene. Hvordan modifisere sokkelen for å få dette til å passe??
antiloop Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Fres ut innmaten i orignal sokkelen med en dremel eller lignende er en løsning!
Kjennern Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Ellers får du kjøpt HID pærer med ferdig påmontert sokkel for E46 for eks. Hadde det på min E46, men da gjorde jeg som antiloop sa og tetta rundt med sikaflex hehe.
ola82 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Har prøvd å montere xenonlysene (fjernlys) i dag. Når jeg startet bilen begynnte de orginale xenonlysene (nærlys) å blinke. Disse blinket i noen sekunder til høydejusteringen var i rett posisjon. hvorfor?? Prøvde å koble lysene over et relè, med styrestrøm fra stikket til fjernlysene. Relèet klikket kontinuerlig, som førte til at fjernlysene blinket. Hvorfor?? Målte spenningen på fjernlysstikket. Denne varierte i takt med relèet, men på multimeteret gav det kun et utslag på 0,3V. Har en misstanke om at spenningen er 0V mellom hver geng. Dette går så fort at det ikke kan leses av på et vanlig multimeter. Har dette noe med lysindikatoren i instrumentet, som viser når en pære er defekt?? Noen råd??
ola82 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Er jeg den eneste med dette problemet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå