Dr_S Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Blir det bare krøll.. med en irriterende feilmelding man ikke får bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 "Low beam failure"? Du må nesten bare lære deg å leve med den, om du ikke vil gå løs på kretskort eller koble ledninger forbi osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Settene våre støtter alle biler med check-control (sensor for defekte pærer) og en xenonpærene registreres av check-control på vanlig måte. Og når en xenonpære ryker så viser en lampe i dashbordet den defekte pæren på vanlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 dybvik-trading.no har også ettermonterings "motstand" for HID. har det på min, funker som bare det Ikke noe mer Check Control feil. Send en mail til dybvik-trading.no og spør etter motstand for HID sett. De hjelper deg mer en gjerne. Super service der hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Hadde tenkt å kjøpe av Gunnar her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Mulig han har sånn motstand. Har handla fra Dybvik før Bimmers.no begynnte å selge, derfor jeg anbefalte dem men sånn motstand får du kjøpt løs uten å måtte kjøpe xenon sett også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Så ikke noe på dybvik siden om motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Det stemmer nok. Er ikke noe han selger normalt løst tror jeg. Send en mail og spør om den så hjelper han deg nok gjerne. Slik jeg gjordet det. Jeg fikk dem da siden jeg hadde kjøpt xenon settet derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Kan prøve noko lignande som ovex gjorde i denne tråden. Står nederst i første innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Kalle ,han som eier Dybvik Trading er en kjempe kar.Faen så hyggeli med knall service.Han fikser det. (Var på grill party hos han på freda og prøver å få super pris ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Kalle ,han som eier Dybvik Trading er en kjempe kar.Faen så hyggeli med knall service.Han fikser det. (Var på grill party hos han på freda og prøver å få super pris ) Kan si meg 100% enig der selv om jeg ikke kjenner han. Fikk super service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Jeg mekka meg motstander selv til e39'en etter en oppskrift jeg fant på nettet. Det geniale med de var at de ikke trakk strøm når lysene var i bruk pga et rele som koblet vekk motstanden. Men er lenge nok innkoblet når hjernen sender pulsen for å sjekke pærene. Motstandene er effektmotstander på 6.8ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Joda, Kalle er en grei fyr han, handla xenon av ham til forrige bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har xenon fra dybvik.no - og har low beam problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 http://www.emotors.ca/Articles/60.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå