Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Noen som melder seg frivillig Noen som vet av noen som kan transportere denne oppover, autolink og hurtigruta skal jo ha over 4000kr og det er for dyrt. Noen som veit av noen andre fraktselskaper som gjør dette billigere Eller hvis det finnes en ufattelig voksen person som har lyst til å kjøre den oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Når skal den fraktes da? Kan kjøre den for deg jeg Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Den er frakt klar fra i kveld kl 2300 Er du i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Ingen som har ett sett vinter dekk på bmw e36 felg å selge i Bergens området?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 jeg har en kompis som sa han skulle selge vinterdekk på stålfelg til e36.. bor på askøy. 20 min fra bergen sentrum.. gi en pling hvis du er interesert så kan eg høre med han... ps: kan godt frakte den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 jeg har en kompis som sa han skulle selge vinterdekk på stålfelg til e36.. bor på askøy. 20 min fra bergen sentrum.. gi en pling hvis du er interesert så kan eg høre med han... ps: kan godt frakte den jeg Hvis du sender tlf`nr hans til meg på PM så hadde det vært fint:-) Flere som er intr i å kjøre M3 skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Ingen som har ett sett vinter dekk på bmw e36 felg å selge i Bergens området?? For rett pris så har jeg 4* 205/55-16 hakkapellitta4 på Azev A felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Jeg har vel også noen stålfelger med piggdekk til e36 stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Ingen som har ett sett vinter dekk på bmw e36 felg å selge i Bergens området?? For rett pris så har jeg 4* 205/55-16 hakkapellitta4 på Azev A felger... Jeg er mest intr i ett sett rusta stål felger med ok vinder dekk, er bare for transport av bilen opp til Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Jeg kan godt kjøre den for deg hvis du sponser bensin og flybillett ned til Bergen. Skulle bli ca 1500kr det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Ingen som har ett sett vinter dekk på bmw e36 felg å selge i Bergens området?? For rett pris så har jeg 4* 205/55-16 hakkapellitta4 på Azev A felger... Jeg er mest intr i ett sett rusta stål felger med ok vinder dekk, er bare for transport av bilen opp til Trøndelag Jeg har!!! 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Du må nok ha 17" vinter dekk te den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Du må nok ha 17" vinter dekk te den Tror ikke det er nødvendig på en delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Eg skal opp å besøke nåken venner i Trondheim mandag rett over neste helg, så eg kan frakte den oppover. Du betaler drivstoff og alt ene vegen, så betaler eg sjølv flybillett tilbake til Bergen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Eg skal opp å besøke nåken venner i Trondheim mandag rett over neste helg, så eg kan frakte den oppover. Du betaler drivstoff og alt ene vegen, så betaler eg sjølv flybillett tilbake til Bergen!!! Hmm nesten så vi har en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå