mAZE Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Den elektriske ruta på høyreside har sluttet å funke. Den virket i fjor når jeg satte den bort, har stått uten batteri i hele vinter. Det knepper i døra når jeg trykker på knappen, så det virker som det kommer strøm dit ihvertfall. Har motoren brent opp eller er det noe annet som kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Prøv å hold nede knappen i kanskje 10 sek og så gjør det samme med den andre knappen! Av og til må vinduene resettes hvis du kobler fra batteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Ok, takker.. Skal prøve det i morra. Slapp det på venstreside da. Der gikk den som den skal med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Skal ikke initialisere vindusheisen på E30. Kan være kontakt-feil inni motoren. Ta av dørtrekk og dunk i motoren med en liten hammer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Muli et relè ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 min slutta plutselig å virke på høyre sida. prøv som sagt å bank litt på motorn - slik man gjør på startern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Har vært borti det samme som du beskriver. I mitt tilfelle så var det kun dårlig kontakt i en av ledningene som var skrudd fast i el motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Takker for mange svar her nå.. Det hjalp ihvertfall ikke å "restarte" som beskrevet i første svar. Så da får jeg prøve å ha av dørtrekket i morra og se om det hjelper. Gidder ikke i dag gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå