Gå til innhold

E 36 325 cab "miniprosjekt" Nye felger montert i d


martsimo
 Share

Anbefalte innlegg

Montert på rattet enda? Er det noe vanskelig og få av det gamle? og få det nye på så det står rett?

Er vel ikke så vanskelig å ta av rattet, og står det rett når du tar det av er det ikke så vanskelig å sette det rett på igjen, ellers er det jo bare å prøve til det står rett:)

Strøken bil, ville vel ikke forandret hverken ratt eller montert ving på den der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kem er da som har snakkt om treff då? Vært snakk om tidspunkt og eller?

Ka ratt hadde du frå før av forresten?

Nei e berre nåke me har snakka om ein del kamerata.. Har berre snakka om at da hadde vore kjekt..:) Si da e såpass møkje BMWar så trille på Bømlo.. Så e kje verken tidspunkt eller nåken ting.. Har et stort og stygt ratt fra før av..:P Noen som har no bedre til meg en det momo rattet så er det bare til å si fra...:) Hadde dette rattet i den gammle bilen, og syntest det var et greit ratt... men hvordan det ser ut i denne blir jo en annen sak... :) Likte da rattet så sto i gammle bilen til bror din,.. Da gt rattet med airbag...:) Va vel han så hadde den?? 318 med m3 interiør? e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert på rattet enda? Er det noe vanskelig og få av det gamle? og få det nye på så det står rett?

Er vel ikke så vanskelig å ta av rattet, og står det rett når du tar det av er det ikke så vanskelig å sette det rett på igjen, ellers er det jo bare å prøve til det står rett:)

Strøken bil, ville vel ikke forandret hverken ratt eller montert ving på den der..

takk for det..:) Vingen blir nok ikke noe av, for nå er listen komt, og den ble eg så fornøyd med at den blir der...:) Må bare lakkeres først..Rattet.. nja, får se, kanskje et m3 ratt vist eg får tak i til en grei pris.. Må prøve og feile litt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kem er da som har snakkt om treff då? Vært snakk om tidspunkt og eller?

Ka ratt hadde du frå før av forresten?

Nei e berre nåke me har snakka om ein del kamerata.. Har berre snakka om at da hadde vore kjekt..:) Si da e såpass møkje BMWar så trille på Bømlo.. Så e kje verken tidspunkt eller nåken ting.. Har et stort og stygt ratt fra før av..:P Noen som har no bedre til meg en det momo rattet så er det bare til å si fra...:) Hadde dette rattet i den gammle bilen, og syntest det var et greit ratt... men hvordan det ser ut i denne blir jo en annen sak... :) Likte da rattet så sto i gammle bilen til bror din,.. Da gt rattet med airbag...:) Va vel han så hadde den?? 318 med m3 interiør? e

Oke..Ja, svend terje sin ja..318is..kult ratt ja, men svindyrt..raid silberpfeil hette da :wink:

Hadde sikkert vært kult med et lite treff ja, e jo møkje bmw'a så må no klara å skaffa litt folk vertfall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den va skikkelig fin ja.. mase på nye eigaren om å få kjøpa dei felgane, men får ikkje øvetalt han..hehe.. Synd den ikkje e så strøken no lengre.. Likte dei felgane du hadde på din og ja, kikka ofta på den når eg va på jobb..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Ja, trur han har prøvt å øvetala han t å få kjøpa de tebake han og..går dårligt med dei bilane han har seldt i da sista..den siste såg eg idag uten bakfangar :( Fine den og..men men..han skal kjøpa bmw no igjen :D veit ikkje om noken so vil ha 200sx vel? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Ja, trur han har prøvt å øvetala han t å få kjøpa de tebake han og..går dårligt med dei bilane han har seldt i da sista..den siste såg eg idag uten bakfangar :( Fine den og..men men..han skal kjøpa bmw no igjen :D veit ikkje om noken so vil ha 200sx vel? 8)

Han sku kje ha bytta vekk bmwen mot 200sx nei..hehe.. Såg den eg og, fine den og, når han hadde den hvertfall.. M3 interiør i alle bilane dåkas dåke eller? Va jo fult M3 interiør i begge dei bilane der hvertfall:) Kunne tenkt meg da i min i svart skinn.. :) Men e litt kostbart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 interiør må man jo ha :D Jo..såg fin ut, meget bra i lakken, men va møkje småtteri med den, veldi møkje..forrige eier har tatt veldi dårlig vare på den! Veldi sliten..

Har du sett på interiør i sverige? http://www.autopower.se? Der dukker det ofte opp mye snacks..Til en billigere pen en her hjemme vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...