Gå til innhold

E 36 325 cab "miniprosjekt" Nye felger montert i d

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke den røde med sølv på siden..typen som eier den er et dass..!

Skulle hatt deg noen 18" el.19" martsimo :wink:

Den med sølv på siden er jo en S13. Han har jeg fått med meg er et dass ja :lol:

Holder på å bygge anlegg i bagasjerommet mitt jeg og. Hvordan kasseløsning har du valgt? Prøver å bygge kassen min slik at den skrår innover i midten slik at elementene blir vendt på skrå mot skiposen. Må vel bygge 2 kasser for å få det inn og ut :? Er et skikkelig dritt bagasjerom å bygge kasse til :roll:

Er på planleggingsstadiet enda..:) Lurer på bunnpasskasse med to 10" elementer mot hverandre, slik at begge spiller inn i et kammer hvor det går et bassreflex rør igjennom seteryggen og inn i cupeen..

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Høres tøfft ut :) har et program på pc'n som heter MDS Box som jeg bruker til å regne volum og tegne kasser. anbefaler deg å prøve det :)

Skrevet
Høres tøfft ut :) har et program på pc'n som heter MDS Box som jeg bruker til å regne volum og tegne kasser. anbefaler deg å prøve det :)

Takk for tipset.. Skal prøve å finne det programet..:)

Skrevet

Vet ikke om du har ordnet deg M3 speil, men så ikke det på bilde hvertfall, det gjør seg veldig, gamle coupeen jeg hadde ble nesten en ny bil når jeg fikk på nye speil. Men sykt fin bil, det skal du ha, stor forskjell fra originalen, legg ut flere bilder etterhvert som du kanskje gjør noe mer.

Skrevet
Vet ikke om du har ordnet deg M3 speil, men så ikke det på bilde hvertfall, det gjør seg veldig, gamle coupeen jeg hadde ble nesten en ny bil når jeg fikk på nye speil. Men sykt fin bil, det skal du ha, stor forskjell fra originalen, legg ut flere bilder etterhvert som du kanskje gjør noe mer.

takk for det..:) M3 speil er på vei.. :) Så ser frem til det.. Har litt jeg skal gjøre med den enda.. Er ikke akkurat noe prosjekt for å si det sånt, men var litt småtteri som måtte gjøres for å få den litt "heftigere"..:) Var litt for kjedelig da jeg fikk den.. Nå er felger, m3 lister, m3 speil og bakfanger første prioritet..

• 2 weeks later...
Skrevet

Et par nye bilder av interiør og baklykter, før effektanlegg, M3 innsats, nytt ratt og list til bakluke er kommet på desverre.. Men men..

Får oppdatere senere:)

studiekrav007vb9.jpg

studiekrav008gl6.jpg

studiekrav002fw6.jpg

studiekrav003ey5.jpg

Skrevet

Likte interiøret og baklyktene :D Reiser til Bømlo på Onsdag og blir der til søndag så håper jeg får tatt en nærmere kikk på bilen din da :)

Skrevet

ok :)

Får se om bilen er ute å ruller da:) Har en del deler som skal til lakkering i slutten av uken, så blir kanskje stående i garasjen en stund.. Men det er ikke avklart enda..

I dag kom det i tillegg pakke i posten ;);)

M3 innsats til bakfanger

ny Carbon list\spoiler til bagasjeromsluke (som skal pusses ned og lakkeres i bilens farge), fikk en tidligere, men den var en knekk i:(

M3 speil

Så blir litt små knask noen dager fremover, skal komme med bilder etterhvert som jeg kommer igang

Skrevet

Da var delene klare til montering, noe som selvsagt ble gjort med en gang jeg fikk delene:)

Har også begynt så smått med anlegg, men det ble en DLS ur 12" i stedet for to 10 ".. Det ble enda mindre plass i bagsjerommet en det var fra før av, men låter desto bedre:) Høytalere i dører og paneler bak er skiftet ut til infinity kappa. Bagasjerommet er ikke halvferdig enda, så det kommer til å bli en god del forandringer i forhold til bildet. Faktisk ganske fornøyd med lyden til at det er en cab. Har bassreflex gjennom seteryggen.

Lakkering av M3 innsats:

dscn0010mx3.jpg

Jaja, slik så den ut bakfra før, litt skitten desverre:

dscn0006fc0.jpg

Slik ser den ut nå, fortsatt skitten, men det skal bli gjort noe med veldig snart:

dscn0018dx4.jpg

Slik ble anlegget seende ut.. Men som sagt så er det ikke halvferdig enda:

dscn0019rw5.jpg

dscn0020nx1.jpg

image018mb6.jpg

Skrevet

Så bilen din sto utenfor kuben i 6 tida ikveld :) Fikk desverre kun med meg fronten så fikk ikke sett hekkinnsatsen live :(

Skrevet

stemmer d ja.. Var der i dag. Den er ikke vasket enda, så var like greit du ikke såg den..hehe..

Skal vaske den nå i kveld før eg reise på nordsjø cup for helgen..:=)

Speila kom i dag også, så nå begynner det å komme seg litt.. Mangler bare å få lakkert alle små tinga eg vil ha lakkert nå.. Lister osv..

Du har vel ikke bil her du nå?

Skrevet
stemmer d ja.. Var der i dag. Den er ikke vasket enda, så var like greit du ikke såg den..hehe..

Skal vaske den nå i kveld før eg reise på nordsjø cup for helgen..:=)

Speila kom i dag også, så nå begynner det å komme seg litt.. Mangler bare å få lakkert alle små tinga eg vil ha lakkert nå.. Lister osv..

Du har vel ikke bil her du nå?

Okey, daså, hehe. Har en E36 316 der nede som er dama og min sin. Er tilbake i Trondheim nå. Kommer nedover med cabben min den 18. Juni :)

Skrevet
Dette ble nice :D Hvor kjøpte du listen på bagasjelokket, og hvor mye kom den på?

Takk for det :)

Listen er kjøpt hos GS

Og den kostet vel rett rundt 1000 lappen tror jeg..

Skrevet

Angående frontlyktene: Hvordan merke er det? Bare hovedlykter eller er det hovedlykter/blinkelys i ett? Hvordan varme element er det du har lagt inn? Bør det ikke i all hovedsak holde med varmen fra pærene?

Ellers, ble flott det her. Likte baklyktene. Hvor mye ga du for facelift grill, og hvor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...