Mack10 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Mye skal du ha for "utmaten" da!? er den lakket cosmos svart!? Hvis man ser på denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47361 Tom sin bil her på forumet så ser man det at E60 finnen ser sykt bra ut på E46 Org E46 ser alt for kort og klumpete ut.. Mens E60 er avlang og passer mye bedre på bilen, ser rett og slett mere naturlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Mye skal du ha for "utmaten" da!? er den lakket cosmos svart!?Hvis man ser på denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47361 Tom sin bil her på forumet så ser man det at E60 finnen ser sykt bra ut på E46 Org E46 ser alt for kort og klumpete ut.. Mens E60 er avlang og passer mye bedre på bilen, ser rett og slett mere naturlig ut!! Den er lakket i den fargen ja, men jeg tror bare jeg velger å beholde den selv til min egen bil! Jeg sa jo at jeg ønsker bud, men du argumenterte jo med at du fant en "dummy" på Ebay for 250,- levert på døra, så da er di tydeligvis ikke verdt så mye mer for deg.. Jeg tror ikke disse koster så mye NY fra forhandler, så du kan begynne med å høre der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 300 ink frakt!? så får du vel solgt gsm utenom vel!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 300 ink frakt!? så får du vel solgt gsm utenom vel!? hmm..hadde slått til hadde det ikke vært for at jeg har begynt å modifisere den litt slik at den passer til min..! sorry mac.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 sikker på at du ikke bare hiver den av igjen da!? :D hoho kom an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 sikker på at du ikke bare hiver den av igjen da!? :D hohokom an Har ikke montert den ennå, men har begynt å mekke litt på den.. Har fjerna di "pluggene" som skal treès gjennom noen hull i taket..Skjærte di bort pga jeg er lite interessert i å skjære/bore hull i taket! Har kommet så langt at jeg ikke kan gi meg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Ja, det skjønner jeg at du ikke gidder.. Lite stress og borre hull.. Neida, går fint det Fikser meg en ny en jeg.. Bare litt usikker ang lakkingen.. Men legg ut bilde av bilen din etterpå da Og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Ja, det skjønner jeg at du ikke gidder.. Lite stress og borre hull.. Neida, går fint det Fikser meg en ny en jeg.. Bare litt usikker ang lakkingen.. Men legg ut bilde av bilen din etterpå da Og lykke til Takk for det! Jeg legger ut bilder når jeg er ferdig med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 bilder!? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 bilder!? :D Er langt fra ferdig med bilen! Har en del arbeid igjen, men stort sett montering av nytt interiør + ny lakk! Bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå