Mack10 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Har sett de har noen på ebay, blandt annet denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-STYL ... 1661QQrdZ1 Men finnes det ikke noen som gjør at jeg ikke mister radioen!? Tips!? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har en for salg.. Det hadde du funnet ut dersom du hadde søkt på forumet! Gi meg et bud dersom du er interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har en haifinne antenne liggende. Original BMW E46 med antenne ledning på. GSM antenne er det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Kan dere ikke sende meg et bilde eller legge det ut!? har tenkt meg E60 antennen da jeg syns de andre er for kort og bare ser rare ut.. Det er altså de med litt lengde jeg kunne tenkt meg.. Men har jeg GSM eller radio i antennen min!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 E46 har radio i vindu bak. Så er nok stor mulighet for at du har GSM om du har ekstra antenne. Kan ta et bilde litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har en ORIGINAL E60 haifinne med GPS-sender! Her er den bare satt på en E34 som en test! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Ikke det at jeg trenger gps da jeg tydeligvis har radioantennen og ikke har tlf i bil lenger.. Er denne lakket cosmos svart!? og hvor mye kunne du tenke deg for den!? ser de har den på ebay til 250 kr ink frakt.. Selv om den bare er en "dummy" og uten gps så er den helt lik og jeg trenger som sagt ikke gps.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ikke det at jeg trenger gps da jeg tydeligvis har radioantennen og ikke har tlf i bil lenger..Er denne lakket cosmos svart!? og hvor mye kunne du tenke deg for den!? ser de har den på ebay til 250 kr ink frakt.. Selv om den bare er en "dummy" og uten gps så er den helt lik og jeg trenger som sagt ikke gps.. 250,- inkl. frakt? Da bør du bare kjøpe en dummy fra ebay da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har en ORIGINAL E60 haifinne med GPS-sender! Du mener GSM, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Fra bmw delelager koster et E60 antennedeksel ulakert ca 250 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har en ORIGINAL E60 haifinne med GPS-sender! Du mener GSM, ikke sant? GPS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Okay...er det GPS i haifinna på E60? På E46 er det kun GSM. Var ikke klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Kan dere ikke sende meg et bilde eller legge det ut!? har tenkt meg E60 antennen da jeg syns de andre er for kort og bare ser rare ut.. Hvis den originale e46 haifinnen ser snål ut på e46 så ser i hvertfall e60-antennen snål ut på e46. Poenget er at for de som har peiling så ser det feil ut. Og de som ikke har peiling bryr seg ikke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Okay...er det GPS i haifinna på E60? På E46 er det kun GSM. Var ikke klar over det. Joda, det er GPS-sender i haifinnen på E60.. Jeg ringte til GS og fikk bekrefta det.. Er det noen som trenger kun GPS-senderen? ..altså innmaten? Den går for 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå