Springsteen Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 ja da var nye recaro stoler montert. har montert på begge sider. bare midlertidi bilde. noen som har tips om hvor stolene stammer fra ? e28 m5 kansje ? har også montert en svart orginal bmw lippe me 2 luft inntak. for bremser. tror det også er m5 lippe. får skikkelige bilder iløpet av helga. Utfra stripene på setene kan det være alpina, de hadde recaro. Da hadde del vel hatt en annen farge Alpina-fargene
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Eh, tar eg ikkje heilt feil så e denna bilen død nå. Den står hos den lokale høggeren. Var en bekjnt av meg som kræsja den. Og de stolene kommer fra en Ascona B trur eg.
Der Barockengel Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Jeg vet nesten ikke hva som er verst - å dø, eller å leve med Ascona-seter.
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hehe... De setene var ganske stilige da, så eg syns kje det var for gale eg. Hadde vært verre om det var sierra seter.
Der Barockengel Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Det er vel ikke noe galt med Sierra-seter? Ja, så lenge de holder seg i Sierraer, selvsagt.
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Ja så lenge de holder seg i sierraene så går det ann. hehe, eg e ikkje noe stort Ford fan... Brrrr....
Der Barockengel Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Skjønner. Selv er jeg ikke noen Opel-fan. Men du sier denne står hos en lokal hugger: Store skader, noen brukbare deler?
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hehe, den hadde litt for stor fart i en sving... Så den fløy noen meter i lufta og landa på et jorde. Kor på vestlandet bur du? Bilen står på Olas Bil på Karmøy. Hvis det e noen deler du e interessert i så kan du jo sende ein pm så kan eg være behjelpelig med info der.
knut_olestad Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Unødvendig å ødelegge en så fin bil! Skulle gjerne hatt chassinummer jeg, om det er en ekte 528i, fint å ha om jeg søker godkjenning på ombygging av min.
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hmm, det kan du jo ringe å spøre Olas Bil om? De har oppe til kl 18.00 i morgen. Olas Bil AS Røkleivv., 4262 Avaldsnes 52 84 22 55Postadresse: Postboks 8, 4299 Avaldsnes eller www.bildeler.net
Der Barockengel Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hehe, den hadde litt for stor fart i en sving... Så den fløy noen meter i lufta og landa på et jorde. Ja, det skal de ha - de flyr ikke så verst disse bilene, men landingen er liksom ikke den beste delen. Kor på vestlandet bur du? Akkurat nært nok til å kunne ta en dagstur for å kjøpe deler, men et stykke for langt unna til å risikere en bomtur. Siden bilen har fløyet og landet i et jorde, er sikkert mye av understell slått skjevt, men det bør jo være mye bra igjen. Ja, bortsett fra forsetene, da. Jeg får ta en kikk på "før-" bildene tidligere i tråden så jeg får en idé om hvordan bilen var.
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Kan spøre en kompis som jobber der i morgen eg. Hehe, ja han sa den fløy godt. Trur ikkje understellet e så gale, men skal ikkje uttale meg for mye uten at eg vet noe sikkert. her er link til bilen fra et annet forum. http://www.superstreet.no/forum/viewtop ... t=margarus Edit: Det var forresten den bilen eg henta greenfilteret mitt fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå