Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 3000kr for de bbs felgene?? Det var alt for billig. Brock er aldri feil på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 se her ja flått kjerre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 e30 touring er knall biler. holder på med en selv, men der blir det 16v motor. lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 e30 touring er knall biler. holder på med en selv, men der blir det 16v motor. lykke til videre. 16V? M40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Til salgs http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1774712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Brock felger solgt, selges med Borbet A... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Brock B1 ikke solgt alikevell, stakk for langt utforbi bilen de ble kjøpt for:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Litt Flere bilder, bilen er ikke vaska her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Da ver bilen kjøpt tilbake:) Klarer ikke helt bestemme meg med lyktelistene. De står på nå, men ser det bedre ut uten? Trenger også ny motor da det er rådebank i den (igjen!) Noen som har en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Pen bil! Ligna litt på min. Hadde beholdt lyktelistene og putta inn en skikkelig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Da blir det snart motorbytte håper jeg:) Skal prøve meg med en ny 4'er motor, men med 0.2L mer i volum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei, så denne til salgs på autodb, lurte på å kjøpe den men da jeg trengte ny motor i min egen touring så blei det ikke noe. Liker stilen på bilen og om du skal selge borbet a felgene så er det bare å send meg en pm. EDIT: Har du ikke m40b18 i den da ? hvor skaffer du 2l firrer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei, så denne til salgs på autodb, lurte på å kjøpe den men da jeg trengte ny motor i min egen touring så blei det ikke noe. Liker stilen på bilen og om du skal selge borbet a felgene så er det bare å send meg en pm.EDIT: Har du ikke m40b18 i den da ? hvor skaffer du 2l firrer fra? Jo har en m40b18 motor i nå med rådebank, dette er en motor jeg satte i fra en E36 da den gamle motoren også fikk rådebank... Jeg er helst ute etter en m42b18 motor eller en 325 delebil eller noe. Får jeg ikke tak i det til en grei pris så blir det Opel motor i BMW'en, har 2stk 2.0 16v turbo og 1 stk 2.0 16v liggendes så tenkte kanskje på å bruke en av de... Men skrik ut om noen vet om en m42b18 osv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Får jeg ikke tak i det til en grei pris så blir det Opel motor i BMW'en, har 2stk 2.0 16v turbo og 1 stk 2.0 16v liggendes så tenkte kanskje på å bruke en av de... Men skrik ut om noen vet om en m42b18 osv da nå banner du i kirka vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Får jeg ikke tak i det til en grei pris så blir det Opel motor i BMW'en, har 2stk 2.0 16v turbo og 1 stk 2.0 16v liggendes så tenkte kanskje på å bruke en av de... Men skrik ut om noen vet om en m42b18 osv da nå banner du i kirka vet du Ja gjør vel det Blir nok helst M42 motor om jeg får tak i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå